جزئیات استقبال، وداع و تشییع شهدای گمنام در «اختیارآباد» کرمان اعلام شد

امام جمعه شهر «اختیارآباد» گفت: صبح روز سه‌شنبه اول اسفندماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر مطهر شهدا از گلزار شهدای این شهر به سمت مرکز شهر و خیابان شهید استاد مطهری تشییع و سپس در محل تعیین شده تدفین خواهند شد.
کد خبر: ۲۷۹۷۳۱
تاریخ انتشار: ۳۰ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۰:۱۲ - 19February 2018

حضور شهدا در شهرها، وحدت و همدلی را به ارمغان می آوردحجت‌الاسلام «کاظم عامری» امام جمعه شهر «اختیارآباد» از توابع شهرستان کرمان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس، اظهار داشت: شهر «اختیارآباد» در ایام شهادت حضرت زهرا (س) میزبان پیکر مطهر ۲ شهید گمنام دوران دفاع مقدس خواهد بود.

وی با بیان این‌که این ۲ شهید بزرگوار مربوط به عملیات‌های تک دشمن و «کربلای ۶» و به ترتیب ۲۵ و ۲۱ سال سن دارند، گفت: امروز دشمن به دنبال آسیب زدن به قشرجوان است و جوانان ما می‌توانند به راحتی با ارتباط برقرار کردن با شهدای هم سن و سال خودشان و با تحقیق و تفحص در سیره و رفتار این عزیزان، بهترین الگو و چراغ راه و هدایت را برای خود داشته باشند.

امام جمعه «اختیارآباد» با بیان این‌که نبایستی در رفع مشکلات جامعه بهانه به دست دشمن بدهیم، ادامه داد: اگر در جامعه مشکلاتی وجود دارد، باید در فکر پیداکردن راه حل برای آن باشیم، همان‌طور که شهدای ما با کمترین امکانات در برابر دشمن ایستادند و امنیت را برای ما فراهم کردند.

وی اظهار داشت: حضور شهدا در شهرها، وحدت و همدلی را به ارمغان می‌آورد و کاری که ما می‌توانیم در قبال استقبال از شهدا انجام دهیم، تکریم این عزیزان است، ما با حضور خود در مراسم استقبال به نحوی از کسانی تجلیل می‌کنیم که از تمام دلبستگی‌های خود در این دنیا گذشتند و خون‌شان را فدای حفظ اسلام نمودند.

حجت‌الاسلام عامری در ادامه به جزیئات مراسم استقبال از شهدا پرداخت و گفت: پیکرهای مطهر ۲ شهید گمنام، روز دوشنبه ۳۰بهمن‌ماه ساعت ۱۶ وارد شهر «اختیارآباد» می‌شوند و از ورودی شهر تا مسجد قائم (عج) و مصلی این شهر تشییع خواهند شد و همزمان با نماز مغرب وعشا نیز مراسم وداع با شهدا در همین مکان انجام خواهد شد.

امام جمعه «اختیارآباد» به مراسم تشیع و تدفین پیکر مطهر شهدا پرداخت و عنوان کرد: صبح روز سه‌شنبه اول اسفندماه مصادف با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) پیکر مطهر شهدا از گلزار شهدای این شهر به سمت مرکز شهر و خیابان شهید استاد مطهری تشییع و سپس در محل تعیین شده تدفین خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها