استاندار زنجان:

شهدای دفاع مقدس و رهبری نقطه وحدت ملت ایران هستند

استاندار زنجان گفت: شهدای دفاع مقدس، انقلاب و رهبری نقطه مشترک و نقطه وحدت ملت ایران هستند.
کد خبر: ۲۸۰۳۹۶
تاریخ انتشار: ۰۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۲۰ - 22February 2018

شهدای دفاع مقدس و رهبری نقطه وحدت ملت ایران هستندبه گزارش دفاع پرس از زنجان، «اسدالله درویش‌امیری» استاندار زنجان امروز در پنجمین جلسه شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس (ویژه اردوهای راهیان‌نور) اظهار داشت: شهدای دفاع مقدس، انقلاب و رهبری نقطه مشترک و نقطه وحدت ملت ایران هستند.

وی با اشاره به اینکه این سرمایه بزرگ متعلق به همه ملت ایران است، گفت: برای حفظ این امر باید از همه توان استفاده کنیم.

درویش‌امیری با اشاره به اینکه شهدا تاریخ پرافتخار ملت ایران در گذشته و حال حاضر هستند گفت: باید تلاش کنیم راه خودمان را در این مسیر ادامه دهیم.

رئیس ستاد راهیان نور استان زنجان با اشاره به اینکه همه ساله اردوهای راهیان نور برگزار می شود، گفت: باید دقت و مراقبت شود تا حادثه‌ای پیش نیاید چراکه اگر برای شهروندی اتفاقی رخ دهد همه ما مسئولیت خواهیم داشت.

استاندار زنجان با اشاره به اینکه دانشگاه علوم پزشکی یکی از ارگان‌های اصلی در خدمات سفر است، گفت: وظایف متعددی برای دستگاه‌ها در نظر گرفته شده که دستگاه ها در حد توان از اعزام‌های راهیان نور حمایت جدی داشته باشند.

درویش‌امیری با اشاره به اینکه اعزام کاروان های راهیان نور توسط سپاه انجام می شود گفت: فرمانداران نیز ستاد‌های شهرستانی را فعال کنند.

این مسئول با بیان اینکه راهیان نور ارزش‌های فرهنگی بسیاری برای کشور داشته است، گفت: کسی که طراح این حرکت بوده خدمت بزرگی انجام داده است.

وی با اشاره به اینکه باید تلاش کنیم گردشگری دفاع مقدس مردمی شود و مردم باید گردشگری دفاع مقدس را در زندگی خود ببینند، افزود: باید تلاش کنیم، اماکن و محیط‌های دفاع مقدس به عنوان یک فرهنگ در بین مردم جا بگیرد.

درویش‌امیری با اشاره به اینکه نرفتن و ندیدن مناطق جنگی ظلم به شهدا است، گفت: همه دستگاه‌ها دارند تلاش می‌کنند و فعالیت‌ها خوب است.

استاندار زنجان با بیان اینکه امسال اعتبارات اختصاص یافته کمتر است، متذکر شد: تلاش شود تا از اعتبارات ردیف فرهنگی به بحث راهیان نور کمک شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها