برگزاری کارگاه آموزشی راویان دفاع مقدس در خراسان شمالی

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی از برگزاری کارگاه آموزشی راویان دفاع مقدس در این استان خبر داد.
کد خبر: ۲۸۱۷۷۷
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ - 04March 2018

برگزاری کارگاه آموزشی راویان دفاع مقدس در خراسان شمالیبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از بجنورد، سرهنگ «احیا محمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی در جلسه هماهنگی راویان دفاع مقدس استان اظهار داشت: امسال بنا است در اسفندماه کارگاهی جهت آموزش راویان برگزار کنیم که تمام کسانی که علاقه‌مند به روایتگری هستند و توانایی و صلاحیت کار در این عرصه را دارند، می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند. 

وی افزود: اولویت شرکت در این کارگاه با کسانی است که علاوه بر علاقه‌مندی به روایتگری، سابقه حضور در جبهه را نیز داشته باشند.

امیری عنوان کرد: دانشجویان و دانش آموزانی که علاقه‌مند به روایتگری هستند نیز می‌توانند در این کارگاه شرکت کنند و همچنین از خواهران نیز برای شرکت در این کارگاه دعوت به عمل می‌آید، تا در مکان های مناسب، خواهران نیز روایتگری داشته باشند.

وی با بیان اینکه در پایان به افرادی که در این کارگاه شرکت کنند، کارت روایتگری اعطا می‌شود، گفت: هدف از تربیت راویان این است که در جهات مختلف بتوانیم از آنان بهره ببریم و روایان علاوه بر مناطق عملیاتی در تمام مناسبت‌ها از جمله سالگرد دفاع مقدس و سالگرد عملیات‌ها بتوانند بحث روایتگری را داشته باشند. همچنین معرفی راویان به ادارات را نیز در دستور کار داریم.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی با بیان اینکه کارگاه آموزشی امسال در روز چهارشنبه 16 اسفندماه از ساعت 8 صبح تا 15 برگزار می شود، افزود: از سال 97 تربیت راویان را در چند مرحله خواهیم داشت.

«وحید کریمی» مسئول پیشکسوتان اداره حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی نیز در این نشست عنوان کرد: هدف از برگزاری کارگاه آموزشی راویان، ساماندهی راویان دفاع مقدس استان و همچنین جلوگیری از انحرافات و اعمال سلایق در بحث دفاع مقدس است.

وی با اشاره به اینکه سهمیه تیپ 130 شهید دلجویان ارتش 25 نفر، سهمیه سپاه جوادالائمه (ع) خراسان شمالی 50 نفر، سهمیه نیروی انتظامی خراسان شمالی 25 نفر، سهمیه اداره آموزش و پرورش خراسان شمالی 20 نفر، سهمیه جمعیت هلال احمر خراسان شمالی 10 نفر، سهمیه راه و شهرسازی خراسان شمالی 10 نفر، سهمیه پدافند هوایی شهید خسروی 20 نفر، سهمیه جهاد کشاورزی خراسان شمالی 10 نفر، سهمیه فرماندهی مرزبانی 10 نفر، سهمیه حوزه علمیه خواهران 20 نفر و سهمیه پاسدار و بسیج 50 نفر است، گفت: اگر تعداد افراد معرفی شده توسط اداره‌ای بیشتر از سهمیه باشد، از نظر پذیرش مشکلی نداریم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها