سردار رحیمی در جمع خبرنگاران خبر داد؛

انهدام 7 باند مواد مخدر/ دستگیری 800 معتاد متجاهر

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه در مرحله جدید «طرح والعادیات» هفت باند مواد مخدر منهدم شدند، گفت: در این مرحله از عملیات 230 خرده‌فروش مواد مخدر و 800 معتاد متجاهر دستگیر شده‌اند.
کد خبر: ۲۸۱۷۹۸
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۱۸ - 04March 2018

انهدام 7 باند مواد مخدر/ دستگیری 800 معتاد متجاهر/ کشف 500 کیلوگرم قرص متادونبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار سرتیپ «حسین رحیمی» رییس پلیس پایتخت، در حاشیه طرح والعادیات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در مرحله جدید این طرح طی اقدامات عملیاتی پلیس در هفته گذشته در حوزه مبارزه با مواد مخدر در 8 مرحله عملیات 7 باند مواد مخدر منهدم شدند.

وی ادامه داد: در این عملیات‌ها یک تن مواد مخدر، یک تن مواد پیش‌ساز و در همین راستا 20 قاچاقچی دستگیر شدند.

سردار رحیمی افزود: در این عملیان بیش از 500 کیلو گرم قرص و شربت متادون کشف و ضبط شد.

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه مبارزه ناجا در سه بخش مبارزه با توزیع کننده، خرده فروش و باند‌های عمده است، گفت: در این مرحله از عملیات 230 خرده فروش مواد مخدر و 800 معتاد متجاهر دستگیر شده‌اند و در همین راستا 15 خودرو توقیف شد.

سردار رحیمی با بیان اینکه در ۱۱ ماه گذشته ۲۱ تن مواد مخدر در سطح شهر تهران کشف شده است، گفت: در این مدت ۲۰ هزار معتاد متجاهر دستگیر شده و ۷۰ باند مواد مخدر منهدم شده است.

وی ادامه داد: در ۱۱ ماه گذشته افزایش ۱۰‌درصدی کشفیات و ۷ درصدی دستگیر شدگان مواد مخدر را داشتیم.

رییس پلیس پایتخت با اشاره به دستگیری یک گروه وارد کننده مواد مخدر گفت: این گروه ۳ نفره که ایرانی-ترکیه‌ای بودند از ترکیه کوکائین وارد ایران می‌کردند و پس از کار اطلاعاتی دستگیر شدند.

سردار رحیمی با بیان اینکه کار مبارزه با مواد مخدر با جدیت ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: این مبارزه همزمان در دو حوزه عرضه و تقاضای مواد مخدر خواهد بود.

رییس پلیس پایتخت با بیان اینکه از هفته گذشته تا کنون ۹ انبار مواد مخدر در تهران کشف شد، خاطرنشان کرد: از هفته گذشته تا کنون باند‌های مطرح توزیع مواد محترقه منهدم شدند.

سردار رحیمی تاکید کرد: به واحد‌های صنفی هشدار های لازم داده شده و با هماهنگی دستگاه قضا اگر واحد صنفی تخلف کرد پلمپ خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه خانواده ها باید مراقب فرزندان خود باشند، گفت: اولویت پلیس تهران بزرگ مبارزه با کسانی است که مواد محترقه دست ساز ساخته و توزیع می کنند.

سردار رحیمی در پایان با بیان اینکه باید در خصوص معتادین متجاهر فکر جدید کرد، افزود: باید برای معتادین متجاهر مکان‌هایی پیش بینی شود که در آنها کادر پزشکی و روانشناس حضور داشته باشد و همزمان کار اشتغالزایی برای انها انجام شود.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها