در نخستین «شب وصل» صورت گرفت؛

تجلیل خانواده‌های شهیدان همدانی، خوش لفظ و چیت‌سازیان از «حمید حسام»

خانواده‌های شهیدان همدانی، خوش لفظ و چیت‌سازیان در نخستین «شب وصل» از «حمید حسام» نویسنده ادبیات دفاع مقدس تجلیل کردند.
کد خبر: ۲۸۱۹۴۲
تاریخ انتشار: ۱۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۲۱:۰۶ - 04March 2018

تجلیل خانواده‌های شهیدان همدانی، خوش لفظ و چیت‌سازیان از «حمید حسام»به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، اولین شب وصل پاسداشت نویسنده گرانقدر «حمید حسام» شامگاه (یکشنبه، ۱۳ اسفندماه) در حوزه هنری برگزار شد.

در این مراسم گلعلی بابایی نویسنده، محسن مومنی‌شریف رئیس حوزه هنری، علیرضا کمره‌ای نویسنده، محمدرضا سنگری نویسنده، حجت‌الاسلام محمدرضا زائری کارشناس مذهبی، محمدعلی گودینی نویسنده، حسین قرایی، شاعر، حمیدرضا حاجی‌بابایی نماینده مجلس شورای اسلامی، مرتضی سرهنگی مدیر دفتر ادبیات مقاومت و پایداری حوزه هنری حضور داشتند.

«وهب همدانی» فرزند شهید حسین همدانی در این مراسم اظهار داشت: آقای حمید حسام از آن دست کسانی است که حال آدم را خوب می‌کند. روزی که پدرمان را در همدان دفن کردیم آقای حسام آمدند و گفتند قصد دارم خاطرات مادرتان را بنویسیم. ایشان ۱۰ ماه برای کتاب «خداحافظ سالار» را زحمت کشیدند.

وی افزود: با دیدن حمید حسام به یاد همه شهدا و پدرم و حاج ستار و علی چیت‌سازیان و دوستان شهید می‌افتیم. آقای حسام همه جا حال ما را خوب می‌کند. به نظرم زیباترین کار حمید حسام چیزی بود که یک‌سری از شهدا که اسمی از آن‌ها نبود را معرفی کرد که واقعا هر کدامشان ستاره‌ای بزرگی هستند.

فرزند شهید همدانی بیان کرد: مسیری که حمیدحسام طی می‌کند مسیر شهیدان است. دل ما فرزندان شهدا خیلی می‌گیرد که نیاز به ملجع و پناه داریم. نیاز به کسانی داریم که ادای انقلابی‌گری در نیاورند و آن فرد برای ما حمید حسام است.

وهب همدانی تصریح کرد: ما بوی نعنا را با آقای حمید حسام استشمام می‌کنیم و امیدواریم ایشان باشند و دل خانواده شهدا را همچنان شاد کنند.

در پایان این مراسم همسر و فرزندان شهید حسین همدانی، فرزند و همسر شهید علی‌خوش لفظ و همسر و فرزند شهید علی چیت‌سازیان به رسم یادبود هدایایی را به حمید حسام اهدا کردند.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها