ما توانستیم ۲۷۰/ مسوول نمایشگاه هوانیروز در گفت‌وگو با دفاع پرس خبر داد:

حضور خلبانان پیشکسوت در یادمان دهلاویه

مسوول نمایشگاه شهدای هوانیروز از حضور خلبانان پیشکسوتان این یگان عملیاتی در یادمان دهلاویه جهت تبیین نقش هوانیروز در دوران دفاع مقدس خبر داد.
کد خبر: ۲۸۴۱۷۶
تاریخ انتشار: ۲۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۱ - 19March 2018

حضور خلبانان پیشکسوت در یادمان هلاویهخلبان «محمد خلیق‌زاده» مسوول نمایشگاه هوانیروز در یادمان دهلاویه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، از حضور خلبانان پیشکسوت هوانیروز در این یادمان خبر داد، و اظهار داشت: خلبانان پیشکسوت هوانیروز جهت تبیین نقش این یگان عملیاتی در پشتیبانی از یگان‌های سطحی ارتش و سپاه در عملیات‌های مختلف دفاع مقدس در یادمان دهلاویه حضور یافته‌اند.

وی با اشاره به نقش آفرینی خلبانان و کارکنان فنی هوانیروز در دوران دفاع مقدس گفت: همچنین از کادر پروازی و مهندسین فنی هوانیروز نیز در این یادمان جهت پاسخگویی به سوالات بازدید کنندگان استفاده می‌شود.

خلبان خلیق زاده با بیان فرازهایی از رشادت‌های شهید مصطفی چمران در دفاع از ایران اسلامی و نیز مبارزات قبل از انقلاب ایشان، الگوی برداری از زندگی شهید چمران را یکی دیگر از اهداف این نمایشگاه خواند.

وی گفت: حضور در حرکت عظیم معنوی راهیان نور برای من و همکارانم فرصت و غنیمتی است تا امانت گرانقدر خلبانان شهید هوانیروز را قدر بدانیم و بیعت‌مان را با شهدا و آرمان هایشان تجدید کنیم.

هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی در دوران دفاع مقدس نقش عمده‌ای را در مقابله با یگان‌های زرهی دشمن، پشتیبانی از نیروهای سطحی، هلی برن نیروها و همچنین نقل و انتقال مجروحان ایفا کرده است.

 انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها