سیدرضا علوی:

تئاتر دفاع مقدس در شهر تبریز سابقه ای طولانی دارد / رویدادهای فرهنگی امید به آینده را افزایش می دهند

برای برگزاری این جشنواره تفاهم نامه هایی با سازمانها و ارگانهای مختلف امضا شد اما این تفاهم نامه ها در حد امضا باقی ماند.
کد خبر: ۲۸۴۵
تاریخ انتشار: ۱۵ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۰۳ - 06September 2013

تئاتر دفاع مقدس در شهر تبریز سابقه ای طولانی دارد / رویدادهای فرهنگی امید به آینده را افزایش می دهند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سیدرضا علوی درباره چگونگی میزبانی شهر تبریز برای جشنواره تئاتر مقاومت گفت: پیشنهاد میزبانی تبریز اوایل سال جاری از طرف انجمن دفاع مقدس مطرح شد که بلافاصله مورد استقبال سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز و شهردار تبریز قرار گرفت و تبریز به عنوان چهاردهمین میزبان این جشنواره انتخاب شد.

وی افزود: تئاتر دفاع مقدس در شهر تبریز سابقه ای طولانی دارد. از سال1360 الی 1364 یادواره ارزشی شهدای 17 شهریور در تبریز برگزار می شد که برگزاری این یادواره باعث تشکیل گروه هایی شد که این گروه ها تا به امروز در زمینه دفاع مقدس فعالیت دارند.

معاونت فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری تبریز در مورد همکاری سازمانها و نهادها اذعان داشت: برای برگزاری این جشنواره تفاهم نامه هایی با سازمانها و ارگانهای مختلف امضا شد اما این تفاهم نامه ها در حد امضا باقی ماند و سازمان ها آنچنان که باید تعامل لازم را با سازمان فرهنگی هنری شهرداری نداشتند.

وی در مورد تاثیر جشنواره بر هنرمندان تبریز گفت: اتفاق ها و رویدادهای فرهنگی علاوه بر ایجاد شور و نشاط در جامعه، هنر را در زندگی مردم جاری می کند و امید به آینده را افزایش می دهد. ایجاد تحرک و نشاط در جامعه از وظایف سازمان فرهنگی هنری شهرداری است که ما بر اساس این وظیفه جشنواره هایی مانند آوای ماندگار اذان، همایش خوشنویسی و کتابت قرآن و... را برگزار کرده ایم.

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار