سردار عابدین:

سپاه آذربایجان شرقی در راستای تحقق شعار سال گام‌های اساسی بر می‌دارد

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی گفت: برای تحقق شعار سال و فعال کردن ظرفیت‌های داخلی کشور هم برنامه داریم و هم اعلام آمادگی می‌کنیم تا گام‌های اساسی برداریم.
کد خبر: ۲۸۴۹۹۵
تاریخ انتشار: ۰۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۹:۴۴ - 29March 2018

سپاه آذربایجان شرقی در راستای تحقق شعار سال گام‌های اساسی بر می‌داردبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، سردار عابدین خرم صبح امروز در دیدار کارکنان سپاه عاشورا با نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی اظهار داشت: آمادگی ملموس و محسوس نیروهای مسلح در روزهای گذشته، برای تأمین امنیت در استان ستودنی بود و در این ایام سپاه دوشادوش سایر نیروهای مسلح تلاش کرد تا مردم نوروزی امن را سپری نمایند.

وی در ادامه به موضوع راهیان نور اشاره کرد و افزود: برای اعزام زائران به راهیان نور همه مسئولان دولتی و غیر دولتی پای کار آمدند و بیش از 27 هزار نفر از استان به این سفر معنوی اعزام شدند که از این تعداد شش هزار و پانصد نفر دانشجو، چهار هزار نفر دانش آموز و 17 هزار نفر از بسیج محلات به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در تشریح اقدامات انجام شده برای ارتقای محتوایی راهیان نور ابراز کرد: رضایتمندی زائران نشان از نتیجه بخش بودن اقدامات انجام شده در این خصوص بود.

سردار خرم خاطرنشان کرد: امیدوارم در سال جدید، برای تحقق منویات رهبر معظم انقلاب، موفق عمل کنیم و همچنان که رهبر عظیم الشان انقلاب(مدظله العالی) در بیانات نوروزی خودشان فرمودند، نظام همچنان بالنده و پویا به حرکت شتابنده خود ادامه می دهد و امیدوارم ما نیز با روحیه جهادی و عمل انقلابی نواقص و کاستی ها را بر طرف کنیم.

فرمانده سپاه عاشورای آذربایجان شرقی خطاب به نماینده ولی فقیه در استان عنوان کرد: برای تحقق شعار سال و فعال کردن ظرفیت های داخلی کشور هم برنامه داریم و هم اعلام آمادگی می کنیم تا گام های اساسی برداریم.

وی در ادامه تاکید کرد:من از سال 79 تا امسال، تحویل سال نو را در راهیان نور بوده ام.امسال نیز بحول الهی به این سفر معنوی خواهم رفت چرا که بارها اثرات مثبت راهیان نور را با چشم خود از نزدیک دیده‌ام.

حجت الاسلام و المسلمین سیدمحمدعلی آل هاشم نیز در این دیدار با اشاره به خباثت دشمنان در مواجهه با ملت ایران اظهار داشت: دشمنان کِی آرام بوده اند که امروز آرام بگیرند؟هر زمان ملت ایران توفیقات بزرگی کسب کرده آنها خبیث از قبل عمل کرده اند.

وی افزود: با وجود همه توطئه ها، دشمن از دشمنی خود طرفی نخواهد بست و بحول و قوه الهی، دشمنان در مقابل اسلام موفق نخواهند شد چون حمایت الهی همواره با مسلمانان و مستضعفان بوده است. البته شرط لازم آن همدلی و وحدت داخلی است.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی در پایان گفت: از خداوند متعال برای سپاه قدرت و شوکت بیش از پیش خواهانم.سپاه نور چشم این کشور و ملت است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها