سردار اشتری:

پلیس راهور تا پایان بازگشت مردم از تعطیلات نوروزی در جاده‌ها می‌ماند

فرمانده ناجا گفت: طرح ترافیک نوروزی از ۲۴ اسفند آغاز شد و تا پایان هقته و زمانی که مردم به مقاصد و شهرشان بازگردند ادامه خواهد داشت.
کد خبر: ۲۸۵۱۴۸
تاریخ انتشار: ۱۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰ - 01April 2018

پلیس راهور تا پایان بازگشت مردم از تعطیلات نوروزی در جاده‌ها می‌ماندبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در بازدید از مرکز کنترل و فرماندهی پلیس راهور اظهار داشت: از زحمات مجددانه همه همکارانم در پلیس راهور و همه دستگاه‌های امدادی و خدماتی و همچنین از اصحاب رسانه که ناجا را در تمام مقاطع یاری کرده و همکاری می‌کنند تشکر می‌کنم.

وی ادامه داد: کار سنگینی در پلیس راهور انجام شده است که از 24 اسفند در کنار مردم در جاده‌ها بودند و قرار هم هست که تا پایان هفته در کنار مردم بمانند تا مردم به سلامت به شهرها و مقاصد خود برسند. به شما می‌گویم که افتخار آفریدید و خوشحالیم که در تمام مسیرها بودید و مردم را همراهی کردید.

سردار اشتری ادامه داد: امسال هم مثل سنوات گذشته امکانات خودرویی و نیروی انسانی به پلیس راهور اضافه شد تا مسؤولیت‌های محوله به درستی انجام گیرد.

وی گفت: هدایت‌های سردار مومنی و نحوه تخصیص نیرو در کل کشور باعث شد قرارگاه نوروزی پلیس عملکرد خوبی داشته باشد.

فرمانده ناجا گفت: در برخی روزها کاهش تلفات جاده‌ای داشته‌ایم و در بسیاری از روزها هم کاهش تلفات داشته‌ایم و هر روزی که سردار مهری به من گزارش می‌دادند که کاهش تلفات داشتیم من خوشحال می‌شدم و آن روز خوب ما بود.

سردار اشتری تصریح کرد: باید به سمتی برویم که شاهد کمترین تصادفات و جان باختگان و مجروحین خصوصا در این ایام باشیم که مردم مشغول تفریح و زیارت و سیاحت هستد.

وی ادامه داد: عزم ما جزم است و این اراده در ناجا وجود دارد که تعداد کشته شدگان کاهش یابد و وقتی هم به کاهش تلفات جاده‌ای در دهه گذشته نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که در همین مسیر قدم برداشته‌ایم اما باید شتاب آن افزایش یابد.

فرمانده ناجا گفت: وقتی به ظرفیت نیروی انتظامی و ظرفیت همه دستگاه‌ها نگاه می‌کنیم متوجه می‌شویم که حتما می‌توانیم خسارت‌ها و تلفات را کم کنیم و بتوانیم آنچه مد نظر مقام معظم رهبری است را به انجام برسانیم.

وی تصریح کرد: عامل انسانی صنعت خودرو و امنیت جاده‌ها همه از عواملی هستند که در وقوع تصادفات نقش دارند و باید دست به دست هم بدهیم تا همه این عوامل بهبود یابند.

سردار اشتری به حوادث سال 96 اشاره کرد و گفت: ما حوادث و مناسبت‌های بزرگی را در سال گذشته پشت سر گذاشتیم و مردم همیشه کنار نظام و پشتیبان نظام بوده‌اند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار