سردار بختیاری خبر داد؛

کسب نمره «بسیار خوب» توسط دانشگاه انتظامی امین در سال 96

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین بر لزوم تمرکز فعالیت‌های این دانشگاه بر اساس سند راهبردی در سال 97 تاکید کرد و گفت: بر مبنای ارزیابی صورت گرفته ستاد کل نیروهای مسلح در سال 96، دانشگاه علوم انتظامی امین نمره بسیار خوب را به خود اختصاص داد.
کد خبر: ۲۸۶۱۱۱
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۳ - 10April 2018

لزوم تمرکز بر اجرای فعالیت‌های دانشگاه بر اساس سند راهبردی در سال 97به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «لطفعلی بختیاری» فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین در جلسه اخوت فرماندهان، مسئولان، کارکنان و اعضای هیئت علمی دانشگاه علوم انتظامی امین ضمن تبریک ایام پربرکت ماه رجب، اظهار داشت: انسجام، صمیمیت، همدلی و ایجاد روحیه نشاط و شادابی توسط آحاد کارکنان از عوامل موثر پیشرفت اهداف و برنامه‌های این دانشگاه در سال 96 به شمار می‌آید.

وی به فرمایش مقام معظم رهبری مبنی بر انتخاب شعار امسال به عنوان «حمایت از کالای ایرانی» اشاره و بیان کرد: راهبرد دانشگاه علوم انتظامی امین، پیشرفت در زمینه‌های اقتصادی، سرمایه سازمانی و فناوری است.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین تصریح کرد: یکی از ملزومات دانشگاه در سند راهبردی، توجه به توانمندسازی و نگرش به فرهنگ سازمانی و سرمایه‌های انسانی در سال 97 است.

سردار بختیاری به منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مبنی بر اجرای مدیریت جهادی در کشور نیز اشاره و بیان کرد: در سال 97 تلاش ما بر این است با استفاده از ابزار دوستی، اخوت، همدلی و مشارکت بتوانیم نقش مهم و موثری را در زمینه تربیت دانشجو در تراز انقلاب اسلامی با روحیه جهادی ایفا کنیم.

فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین در خاتمه خاطرنشان کرد: اجرای آموزش‌های مهارتی، طرح تعالی اعضای هیئت علمی و فرماندهان صف دانشگاه نیز در سال جاری ادامه پیدا می‌کند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار