سرلشکر بسیجی دکتر فیروزآبادی:

اعتدال اصول را تغییر نمی‌دهد/ نیروهای مسلح چشم به راه مطالبات خود هستند

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه‌ اعتدال، اصول را تغییر نمی‌دهد بلکه تاکتیک‌ها را با حکمت پیگیری می‌کند، گفت: اعتدال مشی دولت آقای روحانی است و این همان تدبیر و امید و انتخاب تاکتیک مناسب دوری از افراط و تفریط است.
کد خبر: ۲۸۶۲
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۷ - 07September 2013

اعتدال اصول را تغییر نمی‌دهد/ نیروهای مسلح چشم به راه مطالبات خود هستند

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سرلشکر بسیجی دکتر سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در مراسم تودیع و معارفه وزیر دفاع و پشتیانی نیروهای مسلح با بیان اینکه مهمترین نکته ایکه امام خامنهای برای این مرحله از انقلاب بیان فرمودند حفظ جهتگیریهاست، گفت: در مسئولیتهای جدید باید به راهی که امام و شهدا پیش گرفتند، پایبند باشیم.


وی با تأکید بر اینکه ولایت فقیه ستون و خیمه انقلاب اسلامی است، خط امام خمینی (ره) را برگرفته از اسلام ناب محمدی (ص) و ولایت اهل بیت (ع) دانست و گفت: در جمهوری اسلامی ایران، قانون اساسی و ارکان نظام بر این خط و مسیر استوار است.


رئیس ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه سردار وحیدی از فرماندهان برجسته سپاه و با سابقه رزمی درخشان است، گفت: در دوران وزارت این سردار بزرگ کارهای خوبی انجام شد، خوشحالیم که سردار دهقان نیز که تجربه کافی در این کار دارد وزارت خود را آغاز کرد.


سرلشکر فیروزآبادی تأکید کرد: این وزارتخانه با سابقه ارزشمندی که دارد باید از دانشمندان و متخصصان کارآمد و زبده در تقویت زیرساختها، طراحیها و ساخت تجهیزات نظامی استفاده کند.


وی با بیان اینکه کارنامه وزارت دفاع پس از پیروزی انقلاب اسلامی از جمله در دفاع مقدس و پس از دفاع مقدس کارنامهای درخشان است، گفت: همه باید به وزیر جدید کمک کنند.


رئیس ستادکل نیروهای مسلح خطاب به سردار دهقان افزود: نیروهای مسلح چشم به راه مطالبات و اولویتهای خود هستند.


سرلشکر فیروزآبادی تأکید کرد: اعتدال مشی دولت آقای روحانی است و این یعنی همان تدبیر و امید و انتخاب تاکتیک مناسب برای زمان و مکان مناسب و دوری از افراط و تفریط.


وی گفت: اعتدال، اصول را تغییر نمیدهد بلکه با ذوق و سلیقه، تاکتیکها را با حکمت پیگیری میکند.وزارت دفاع پیشرو در علم و فناوری است و نقش مهمی در استحکام داخلی نظام دارد و یکی از دستگاههای راهبردی ایران اسلامی است. امروز که مسئولیت در وزارت دفاع جابجا میشود باید تدابیر فرمانده معظم کل قوا درباره استفاده از ظرفیتهای بالای کشور مد نظر قرار گیرد.

نظر شما
پربیننده ها