با حضور جمعی از مدیران سینمایی و هنرمندان؛

فیلم «دایان» جدیدترین محصول سینمایی حوزه هنری رونمایی شد

فیلم سینمایی «دایان» ساخته بهروز نورانی‌پور جدیدترین محصول سازمان سینمایی حوزه هنری، طی مراسمی با تجلیل و تقدیر از کارگردان و عوامل این اثر، رونمایی و اکران شد.
کد خبر: ۲۸۶۳۵۹
تاریخ انتشار: ۲۲ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۷ - 11April 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، فیلم سینمایی «دایان» ساخته بهروز نورانی‌پور جدیدترین محصول سازمان سینمایی حوزه هنری همزمان با هفته هنر انقلاب اسلامی، طی مراسمی با تجلیل و تقدیر از کارگردان و عوامل اثر، رونمایی و اکران شد.

«محمدرضا شفاه» مدیر عامل باشگاه فیلم سوره در این مراسم اظهار کرد: فیلم «دایان» گامی جدید در کارنامه فیلمسازی بهروز نورانی پور است. زیرا تمام ساخته‌های وی تا به حال در ژانر مستند بوده‌اند. همچنین این فیلم را باید یکی از سخت‌ترین پروژه های سینمایی ایران دانست. 

«بهروز نورانی پور» ضمن خوشامدگویی به حاضران در سالن گفت: «دایان» با تمام سختی‌هایش به پایان رسید و امیدوارم مورد توجه قرار بگیرد. همچنین باید از کسانی که من را در این پروژه همراهی کردند، تشکر کنم.

وی ضمن تعریف خاطره‌ای از زمان فیلمبرداری این فیلم گفت: زمان فیلمبرداری در دمای منفی20 درجه کار می‌کردیم و یکی از بازیگران بیهوش شد. ولی باز هم گلایه‌ای نکرد. در طول عمرم هرگز تا این حد استرس نداشتم و در این شرایط؛ بازیگران کار در همه حال کنار من بودند.

«قطب الدین صادقی» نویسنده و کارگردان تئاتر با اشاره به ویژگی های بهروز نورانی پور گفت: بهروز بسیار سخت کوش و در کارش جدی است. وی پیش از این توانایی خود را در مستندسازی ثابت کرده است. از جمله ویژگی های مثبتی که او در فیلمسازی دارد، شخصیت پردازی و فضاسازی درست است و من برای او آرزوی موفقیت دارم.

در ادامه آخرین ساخته نورانی پور برای مخاطبان هفته هنر انقلاب نمایش داده شد.

در پایان این مراسم از بهروز نورانی پور و عوامل فیلم دایان تقدیر و تجلیل به عمل آمد و این اثر سینمایی برای نخستین بار در هفته هنر انقلاب اسلامی برای حضار نمایش داده شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها