تقدیر ابراهیم حاتمی‌کیا از فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیراز

ابراهیم حاتمی‌کیا با حضور در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز از فرمانده و تعدادی از نیروهای این پایگاه که در ساخت فیلم سینمایی «به وقت شام» همکاری داشتند تقدیر کرد.
کد خبر: ۲۸۷۴۶۷
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۷ - 19April 2018

تقدیر ابراهیم حاتمی‌کیا از فرمانده پایگاه هوایی شهید دوران شیرازبه گزارش دفاع پرس از شیراز، شب گذشته  به مناسبت روز ارتش، ابراهیم حاتمی‌کیا کارگردان برجسته کشور که به تازگی فیلم «به وقت شام» را روانه گیشه‌های سینما کرده با حضور در پایگاه هوایی شهید دوران شیراز از فرمانده و تعدادی از نیروهای این پایگاه که در ساخت فیلم «به‌وقت شام» همکاری داشتند تقدیر کرد.

حاتمی‌کیا که 40 روز از دوران ساخت فیلم «به‌وقت شام» را در فارس سپری کرده است، با وجود آنکه دو هفته پیش هم به شیراز سفر کرده بود، بار دیگر همزمان با روز ارتش و به منظور تقدیر از عوامل شیرازی این فیلم، به پایتخت فرهنگ و هنر کشور آمد.

حاتمی‌کیا افزود: به‌وقت شام فیلمی نیست که مخاطبان بتوانند آن را بعداً در سینمای خانگی با این کیفیت تماشا کنند؛ پس‌ نیاز به حضور جمعی در سینما دارد، زیرا تجربه دیداری این فیلم فقط در سینما رخ می‌دهد.

وی در پایان با درخواست اینکه به‌وقت شام را تشویق کنید و آن را به تمام کسانی که می‌شناسید سفارش کنید، گفت: در این نوع فیلم‌ها بودجه مالی دست کارگردان را نمی‌گیرد؛ همین ما را بس که تماشاگران در سینما فیلم ما را نگاه و تائید کنند که این مهم خیلی ارزشمند است.

در پایان این مراسم از فرمانده و تعدادی از نیروهای این پایگاه تقدیر شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها