سردار عراقی خبر داد:

افزایش ضریب امنیت در مناطق مرزی کشور

جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه پاسداران با بیان اینکه طرح شهیدان "شوشتری" و "محمدزاده" در واگذاری و ایجاد امنیت پایدار در منطقه تأثیر بسزایی داشته است، گفت: به برکت تعامل خوب مردم و مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی، امروز استان سیستان و بلوچستان از امنیت بالایی در سطح کشور برخوردار شده است.
کد خبر: ۲۸۸۹
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۷:۵۰ - 07September 2013

افزایش ضریب امنیت در مناطق مرزی کشور

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، سردار عبدالله عراقی در مراسم تودیع و معارفه فرماندهی تیپ 110 سلمان فارسی سپاه سیستان و بلوچستان با اشاره به ضرورت ایجاد توسعه گروهها و دستههای رزمی مردمنهاد برای اجرای امنیت پایدار اظهار داشت: طرح شهیدان "شوشتری" و "محمدزاده" در واگذاری و ایجاد امنیت پایدار در منطقه تأثیر بسزایی داشته است.
 
جانشین فرمانده نیروی زمینی سپاه با بیان اینکه امروز سیستان و بلوچستان یکی از امنترین استانهای کشور محسوب میشود، افزود: شهیدان شوشتری و محمدزاده، نماد صبر و استقامت در این منطقه بودند و کار خود را بیمنت و فقط برای رضای خداوند انجام میدادند.
 
سردار عراقی با تأکید بر اینکه ضریب امنیت در مناطق مرزی کشور ارتقا یافته است، تصریح کرد: به برکت تعامل خوب مردم و مسئولان نظامی، انتظامی و امنیتی، امروز استان سیستان و بلوچستان از امنیت بالایی در سطح کشور برخوردار شده است.
 
در ادامه این مراسم از زحمات سردار "گشتاسبی" فرمانده سابق تیپ 110 سلمان فارسی تقدیر و سردار "قربان محمد اشعری" به عنوان فرمانده جدید این تیپ معرفی شد.
 

نظر شما
پربیننده ها