غلامرضا شریعتی در اختتامیه جشنواره رسام:

خوزستان برای رسام دبیرخانه دائم ایجاد خواهد کرد

استاندار خوزستان گفت: خوزستان با ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره رسام هر سال میزبان این اتفاق مهم فرهنگی و هنری خواهد بود.
کد خبر: ۲۸۹۵۷۵
تاریخ انتشار: ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۱ - 04May 2018

خوزستان برای رسام دبیرخانه دائم ایجاد خواهد کردبه گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، آیین اختتامیه نخستن جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه مقاومت و دفاع مقدس «رسام» شامگاه امروز (جمعه، ۱۴ اردیبهشت) در سینما نخل خرمشهر برگزار شد.

«غلامرضا شریعتی» استاندار خوزستان در ادامه این مراسم ضمن تشکر از برگزاری نخستین جشنواره بین‌المللی فیلم کوتاه رسام اظهار داشت: امیدواریم این جشنواره طلیعه‌ای برای بارور شدن استعدادهای جوانان برای نشان دادن رشادت‌های هنرمندان اصلی که شهدا هستند. 

وی گفت: جوانان در این جشنواره ذره‌ای از آن رشادت‌ها را به عنوان یک الگو به روی پرده سینما ببرند. زبان هنر، زبان خداست. نشان دادن دفاع مقدس با زبان هنر در جامعه عمق ایجاد می‌کند. تاثیر هنر از مقاله و خطبه بیشتر است و امیدوارم بتوانیم جشنواره فیلم رسام را در سال‌های آینده نیز میزبانی کنیم.

وی گفت: خرمشهر یادگاری دلاوری های سربازان امام زمان (عج) بود. از همه هنرمندان، داوران و مهمانانی که کارهای اثرگذاری به جشنواره فرستادند تشکر می‌کنیم. خوزستان با ایجاد دبیرخانه دائمی جشنواره رسام هر سال میزبان این اتفاق مهم فرهنگی و هنری خواهد بود.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها