سوره مهر، شهید کاظمی و کتابستان معرفت ناشران نمونه سال 1396 شدند

انتشارات سوره مهر، شهید کاظمی و کتابستان معرفت ناشران نمونه و شایسته تقدیر در سال 1396 از سوی هیات داوران معرفی شدند.
کد خبر: ۲۹۰۲۹۴
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۵ - 09May 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، بر اساس نظر هیات داوران ناشر نمونه و شایسته تقدیر در بخش‌های بزرگسال، کودک و نوجوان و جنبی در سال 1396 مشخص شدند.

بر اساس نظر هیات داوران از میان انتشارات نی، مجد، سفیر اردهال، تیمورزادگان، خرسندی و سایان، انتشارات نی و سفیر اردهال به طور مشترک به عنوان ناشر نمونه بزرگسال در بخش تهران معرفی شدند.

همچنین در بین انتشارات فرهنگ ایلیا، کتابستان معرفت، شهید کاظمی و نوید شیراز، انتشارات کتابستان معرفت و شهید کاظمی به طور مشترک به عنوان ناشر نمونه بزرگسال در بخش شهرستان معرفی شدند.

در بخش ناشران بزرگسال غیر خصوصی نیز از میان انتشارات سوره مهر، سمت، جامعه‌المصطفی، سازمان انتشاراتی جهاد دانشگاهی، انتشارات امیرکبیر و انتشارات علمی فرهنگی، انتشارات سوره مهر به عنوان ناشر نمونه در این بخش انتخاب شد.

در حوزه ناشران کودک و نوجوان بخش خصوصی تهران نیز از میان نامزدهای این حوزه شامل انتشارات قدیانی، فاطمی، افق، پیدایش و انتشارت فنی ایران، انتشارات قدیانی و افق به طور مشترک به عنوان ناشر نمونه در این بخش معرفی شدند. همچنین هیات داوران انتشارات فنی ایران را شایسته تقدیر دانست.

در حوزه ناشران کودک و نوجوان بخش خصوصی شهرستان نیز از میان ناشرانی همچون انتشارت جمال، براق، سایه گستر، هیات داوران انتشارات براق را به عنوان ناشر نمونه این بخش معرفی کرد.

از میان انتشارت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، انتشارت مدرسه، انتشارت علمی فرهنگی و به نشر نیز انتشارت مدرسه به عنوان ناشر نمونه کودک و نوجوان غیر خصوصی معرفی شد.

هیات داوران با توجه به معیارهای مندرج در جدول ماده 5 آیین نامه ناشر نمونه سال و با عنایت به مفاد تبصره‌های 1، 2 و 3 این بخش ناشران نوپای زیر را که دارای بهترین عملکرد از حیث کیفیت اریه آثار، انتخاب موضوع، انتشار کتاب‌های ارزشمند، بدیع و نوآورانه، فعالیت‌ تخصصی موثر در یک یا چند موضوع مشخص، متناسب با نیازهای علمی و فرهنگی جامعه بوده‌اند را به عنوان ناشر برگزیده بخش جنبی معرفی کرد. بر اساس نظر هیات داوران انتشارات شهرستان ادب، انتشارات کتاب جمکران و انتشارات کتابک به عنوان ناشر برتر در بخش جنبی معرفی شدند.

گفتنی است، سی و یکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران با شعار «نه به کتاب نخواندن» از تاریخ 12 تا 22 اردیبهشت ماه در مصلی امام خمینی (ره) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها