استاندار آذربایجان شرقی:

تبعیت از فرمایشات امام خمینی از دلایل پیروزی عملیات «الی بیت‌المقدس» بود

استاندار آذربایجان شرقی گفت: علاوه بر اتحاد و نصرت خداوند در عملیات بیت المقدس، تبعیت بی چون و چرای رزمندگان از فرمایشات ولی فقیه زمان حضرت امام خمینی از دلایل پیروزی این عملیات بود.
کد خبر: ۲۹۱۳۳۳
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۹:۲۸ - 16May 2018

تبعیت از فرمایشات ولی فقیه زمان از دلایل پیروزی عملیات «الی بیت المقدس» بودبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «مجید خدابخش» استاندار آذربایجان شرقی و رئیس ستاد گرامیداشت سالروز سوم خرداد آذربایجان‌ شرقی در جلسه هماهنگی برگزاری این ستاد با بیان اینکه لحظه به لحظه دوران دفاع مقدس مملو از خاطرات است، اظهار داشت: دوران دفاع مقدس لحظات ناب و تجربیات گرانقدری را در اختیار ملت ایران گذاشت و برخی از مقاطع آن نیز نقاط عطفی برای جنگ و کشور بود.

وی ادامه داد: یکی از این نقاط عطف در دوران دفاع مقدس، عملیات «الی بیت‌المقدس» و آزادسازی خرمشهر بود که به دست نیروهای رزمنده و با عنایات خاصه خداوند متعال به پیروزی رسید.

استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر لزوم تبیین رشادت‌ها و دلاوری‌های دوران جنگ و نحوه عملیات‌های بزرگ برای نسل جدید، تصریح کرد: ما باید به واسطه حضور رزمندگان و خاطرات آنان نحوه عملیات و پیروزی‌ها و سختی های دوران دفاع مقدس را به دانشجویان و دانش آموزان شرح دهیم.

خدابخش افزود: اینطور نبود که در دوران دفاع مقدس رزمندگان بخوابند و صبح از خواب بیدار شوند و عملیات کنند بلکه برای هر کاری در جنگ فکر می‌شد و ساعت ها و روزها برای یک عملیات طرح ریزی می‌شد.

وی با اشاره به دلایل پیروزی عملیات آزادسازی خرمشهر گفت: علاوه بر اتحاد و نصرت خداوند در عملیات بیت المقدس، تبعیت بی‌چون و چرای رزمندگان از فرمایشات ولی فقیه زمان حضرت امام خمینی از دلایل پیروزی این عملیات بود.

رئیس ستاد گرامیداشت سالروز سوم خرداد آذربایجان‌ شرقی با اشاره به وظایف این ستاد در برگزاری هرچه با‌شکوه‌تر مراسم گرامیداشت آزادسازی خرمشهر تاکید کرد: در تمام دنیا، برای عملیات‌هایی همچون آزادسازی خرمشهر که موجب باز پس گیری سرزمینی می‌شود مراسم بزرگ و ویژه‌ای ترتیپ می‌دهند و از هر اقدامی که در نشان دادن این کار بزرگ موثر است مضایقه نمی‌کنند، به همین خاطر ما نیز باید هرچه در توان داریم برای گرامیداشت این روز بزرگ استفاده کنیم.

وی متذکر شد: بازگویی خاطرات فاتحان خرمشهر، اختصاص یافتن بخشی از آنتن صدا و سیما برای این روز و سهیم کردن جوانان در گرامیداشت این روز از کارهای مهمی است که می‌توان برای سوم خرداد انجام داد.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار