سردار کرمی مطرح کرد؛

ارتقا یگان‌های ویژه ناجا با ارائه آموزش‌های جدید

فرمانده یگان‌های ویژه ناجا گفت: در پی ارتقا یگان‌های ویژه ناجا با ارائه آموزش‌های جدید و برنامه‌ریزی‌های دقیق هستیم.
کد خبر: ۲۹۱۳۴۷
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۰ - 16May 2018

ارتقا یگان‌های ویژه ناجا با ارائه آموزش‌های جدیدبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سردار «حسن کرمی» فرمانده یگان‌های ویژه ناجا در جمع کارکنان این یگان‌ها اظهار داشت: به لطف پروردگار و تلاش شبانه‌روزی کارکنان، یگان ویژه جایگاه منحصر به فردی در جامعه دارد و با برنامه‌ریزی‌های دقیق و آموزش‌های جدید در پی ارتقاء این یگان هستیم.

وی افزود: بحمدالله در طول ماموریت‌های گذشته موفقیت‌های زیادی را کسب کرده‌ایم که این مهم نشان‌دهنده تلاش همه‌جانبه، اجرای برنامه‌های اصولی و کاربردی است

فرمانده يگان‌های ويژه ناجا عنوان کرد: یکی از عوامل مهم و اساسی در ماموریت‌های محوله توجه ویژه به آموزش‌های علمی و بصیرتی است، چرا که این امر موجب اهتمام در خدمت‌رسانی و تحقق اهداف سازمانی می‌شود. آموزش‌های علمی و بصیرتی، باعث بالا رفتن آستانه تحمل کارکنان در ماموریت‌ها و استفاده از روش‌های نرم و بازدارنده است.

این مقام ارشد انتظامی بیان کرد: باید در ماموریت‌ها با تدبیر، حوصله و مدیریت عمل کنیم تا بتوانیم چهره‌ای مقتدر و توانمند از این یگان به نمایش بگذاریم.

سردار کرمی خطاب به فرماندهان بیان کرد: فرماندهان باید تهدیدات را بشناسند و توان خود را متناسب با تهدیدات ارتقاء بخشند تا در میدان عمل با تفکر و تدبیر ایفای نقش کنند.

فرمانده یگان‌های ویژه ادامه داد: ما باید با تکیه بر نقاط قوت، نقاط ضعف را شناسایی و مورد ارزیابی قرار دهیم تا بتوانیم با انسجام همگانی و رعایت شاخص‌های امنیتی در ماموریت‌های محوله به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنیم.

وی اضافه کرد: دانش فرماندهان، مشارکت نیروها و اقدام توام با هوشمندی و سرعت؛ سه نکته مهم در رسیدن به موفقیت است چرا که با افزایش دانش هر فرمانده و مشارکت دادن کارکنان در امور، می‌توانیم سطح یگان‌های ویژه را ارتقاء بخشیم و با آمادگی بالا در مقابل هرگونه ناامنی ایستادگی کنیم.

سردار کرمی در پایان با اشاره به فرارسیدن ماه مبارک رمضان گفت: باید در ماه مبارک رمضان آموزش‌ها را در بعد علمی، بصیرتی، اخلاقی و قرآنی متمرکز کنیم تا بتوانیم از این فرصت مناسب برای ارتقاء روحیه معنوی کارکنان بهره ببریم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها