مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خراسان شمالی:

رسانه‌های مکتوب و مجازی به تبیین حماسه فتح خرمشهر بپردازند

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی گفت: رسانه‌های مکتوب و مجازی به تبیین حماسه فتح خرمشهر بپردازند.
کد خبر: ۲۹۱۷۱۷
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ - 19May 2018

رسانه های مکتوب و مجازی به تبیین حماسه فتح خرمشهر بپردازندسرهنگ «احیاءمحمد امیری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خراسان شمالی در گفت‌و‌گو با خبرنگار دفاع پرس در بجنورد اظهار داشت: اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان باید رسانه‌های گروهی مکتوب و مجازی را به تبیین حماسه فتح خرمشهر، معرفی شهدای خراسان شمالی در عملیات بیت المقدس، اطلاع‌رسانی برنامه‌های محوری و همچنین اختصاص صفحه‌‌ای ویژه به این رویداد در روز سوم خرداد جهت دهی کند.

وی در خصوص برنامه‌های شهرداری مرکز استان به مناسبت فتح خرمشهر گفت: تبلیغات شهری بر روی استند و تلویزیون شهری، بهره‌گیری از تصاویر شهدای عملیات بیت المقدس در خطوط اتوبوسرانی، استفاده از فضای بوستان ها و فرهنگ سراها جهت اجرای برنامه‌های عمومی فرهنگی، برپایی ایستگاه‌های صلواتی بعداز افطار ماه مبارک رمضان و پخش سرودهای حماسی از برنامه های شهرداری بجنورد است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان شمالی اضافه کرد: اداره کل مخابرات خراسان شمالی نیز آهنگ پیشواز حماسی مرتبط با آزادسازی خرمشهر قهرمان را فعال سازی و پیام تبریک به مخاطبین ارسال می‌کند.

وی افزود: جهت پخش مستقیم مراسمات محوری در استان ویژه گرامیداشت سالروز آزادسازی خرمشهر مقرر شد تا اداره‌‌کل مخابرات خراسان شمالی با صدا و سیمای استان همکاری‌های لازم را انجام دهند.

امیری عنوان کرد: صداوسیمای استان علاوه بر تبلیغات، اطلاع رسانی، پوشش خبری و تصویری مستقیم برنامه‌های محوری گرامیداشت سوم خرداد، اقدام به تولید برنامه‌ها و فیلم سینمایی ویژه سوم خرداد و پخش زنگ مقاومت و مارش پیروزی را از رادیو و تلوزیون می کند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها