با صدور پیامی؛

سرلشکر باقری درگذشت حجت الاسلام طباطبایی را تسلیت گفت

رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت عالم وارسته و خطیب توانا حجت الاسلام و المسلمین سید مهدی طباطبایی را تسلیت گفت.
کد خبر: ۲۹۱۸۲۲
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۴ - 19May 2018

سرلشکر باقری درگذشت حجت الاسلام طباطبایی را تسلیت گفتبه گزارش گروه دفاعی امنیتی دفاع پرس، سردار سرلشکر پاسدار «محمد باقری» رییس ستاد کل نیروهای مسلح در پیامی درگذشت حجت الاسلام و المسلمین «سیدمهدی طباطبایی» از روحانیون وارسته و یاوران نهضت امام را تسلیت گفت.

متن پیام سرلشکر باقری به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

درگذشت عالم وارسته و خطیب توانا حجت الاسلام و المسلمین سیدمهدی طباطبایی در نخستین روز ماه مبارک رمضان و ضیافت الهی موجب اندوه و تاثر شد.

این روحانی ارزشمند که در زمره‌ی برجستگان وعظ و خطابه و دعوت به اخلاق در جامعه محسوب می‌شد، نقش بسزایی در ترویج علوم و معارف دینی و فرهنگ اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام ایفا کرد و تلاش‌های وی در ادوار مجلس شورای اسلامی در نمایندگی مردم تهران و مشهد نیز در حافظه تاریخی مردمان این دیار باقی خواهد ماند.

اینجانب فقدان این عالم گرانقدر را به حوزه‌های علمیه و روحانیت معظم، علاقمندان و بیت مکرم وی تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم رحمت واسعه الهی و برای بازماندگان و داغدیدگان صبر و اجر و سکینه قلبی مسئلت می‌کنم.

سرلشکر پاسدار محمد باقری
رییس ستاد کل نیروهای مسلح

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها