حجت‌الاسلام موحدیان به دفاع پرس خبر داد؛

برپایی 177 کلاس قرآن در سطح یگان‌های انتظامی تهران بزرگ

رییس اداره عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ با اشاره به برنامه‌های این یگان برای ماه مبارک رمضان از برپایی 177 کلاس قرآن در سطح یگان‌های انتظامی تهران بزرگ خبر داد.
کد خبر: ۲۹۲۳۱۹
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۶ - 22May 2018

برگزاری 177 کلاس قرآن در سطح یگان‌های انتظامی تهران بزرگحجت‌الاسلام و المسلمین «جعفر موحدیان» رییس اداره عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، با اشاره به برنامه‌های پلیس پایتخت در ماه مبارک رمضان اظهار داشت: از جمله برنامه‌های پلیس تهران بزرگ در ماه رمضان برگزاری 177 کلاس قرآن در سطح یگان‌های انتظامی تهران بزرگ است.

وی ادامه داد: این کلاس‌ها از ساعت 7 تا 8 صبح برگزار می‌شود و در سه سطح روخوانی و روانخوانی، تجوید و تفسیر است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: کلاس‌های روخوانی و روان‌خوانی توسط قاریان ممتاز کشوری برگزار می‌شود. در خصوص تفسیر نیز روحانیونی که در یگان‌‎ها مستقر هستند به بحث تفسیر قرآن کریم می‎پردازند.

حجت الاسلام موحدیان افزود: در ماه مبارک رمضان برنامه‌های فرهنگی مختلفی برای پرسنل برگزار می‌شود تا پرسنل علاوه بر تکریم ارباب رجوع و حضور در ماموریت‌های محوله از برکات این ماه نیز بهره‌مند شوند.

وی در خاتمه گفت: پس از ماه مبارک رمضان در جلسه اختتامیه که همه یگان‌های پلیس پایتخت حضور خواهند داشت، با حضور سردار رحیمی فرمانده انتظامی تهران بزرگ از فعالان قرآنی تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها