مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران:

گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انعکاس دلاورمردی‌های رزمندگان است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مازندران با اشاره به ارزش‌های دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس دانشگاه انسان‌سازی و شجاعت و رشادت بود.
کد خبر: ۲۹۲۶۳
تاریخ انتشار: ۰۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۳ - 24September 2014

گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انعکاس دلاورمردی‌های رزمندگان است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از ساری، سردار «عبدالله ملکی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران بعد از ظهر امروز در همایش یاد یاران که با حضور رزمندگان و ایثارگران هشت سال دفاع مقدس شهرستان سوادکوهشمالی در مسجد جامع شیرگاه برگزار شد با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان اظهار داشت: زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهیدان در این برهه از زمان ضروری و لازم است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با اشاره به اینکه نسل جدید، رشادتها و دلاوریهای رزمندگان در دفاع مقدس را ندیدند و برگزاری مراسم گرامیداشت هفته دفاع مقدس فرصت مناسبی برای انعکاس آن دلاوریها است، افزود: رزمندگان ما عشقبازی با خدا را در دوران دفاع مقدس به نمایش گذاشتند.

وی با اشاره به رشادتهای رزمندگان مازندران و سوادکوه در طول دوران انقلاب اسلامی، خاطرنشان کرد: رزمندگان مازندران و سوادکوه در جنگلهای شمال و حماسه آفرینیهای سالهای 1359 و 63 شیرگاه با وابستگان به استکبار در منطقه جنگیدند و امروز متواضع هستند.

ملکی با تاکید بر اینکه بوسه امام راحل بر دست بسیجیان و رزمندگان بیانگر تلاش متعهدانه و ایثار آنان بوده است، گفت: متر در متر مبارزه در جنگلهای شمال مقاومت و ایثارگری و حماسه رزمندگان را به نمایش میگذارد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس مازندران با ذکر خاطراتی از شهیدان و دوران دفاع مقدس، گفت: دفاع مقدس دانشگاه انسانسازی و شجاعت و رشادت بود.

نظر شما
پربیننده ها