«رئیس جمهور ما» به بازار کتاب آمد

انتشارات ققنوس ترجمه کتاب فیلیپ راث را با عنوان «رئیس جمهور ما» منتشر و روانه بازار کرد.
کد خبر: ۲۹۳۸۲۳
تاریخ انتشار: ۱۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۳ - 31May 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، کتاب «رئیس جمهور ما» نوشته فیلیپ راث با ترجمه افشین رضاپور از سوی انتشارات ققنوس منتشر شده است.

«رئیس جمهور ما» به بازار کتاب آمد

در پشت جلد این کتاب آمده است:

«دوستان گمراه من: می‌دانم که شیطان نیز مانند من از شرارتی که می‌توان و باید در دنیا به کار بست عمیقا آگاه است. برای اینکه اشتباهی پیش نیاید باید بگویم ما در رقابتی مرگبار با پادشاه نیکی هستیم. شکی ندارم که خداوند صلح به قول خودش قیام تا دنیا را زیر پای خودش له کند و هیچ مانعی او و گروه فرشتگانش را از رسیدن به این هدف باز نخواهد داشت. شیطان می‌گوید هدف ما فقط نگاه داشتن شرارت برای خود نیست بلکه باید آن را به تمامی هستی گسترش داد، زیرا تقدیر دوزخ این است و باید آن را گسترش داد، زیرا آرمان نیکی نیز تنها حفظ موجودیت خود نیست بلکه در تلاش برای انتشار نیکوکاری است... مخالفت من با شیطان در اهداف جهنم نیست بلکه در بازار‌های رسیدن به این اهداف است».

«رئیس جمهور ما» به بازار کتاب آمد

فیلیپ راث در این کتاب از یکی از سخنرانی ریچارد نیکسون الهام گرفته است، او با هجو و طنز به مردان و جریان‌هایی که اصلاحات در آمریکا را دنبال می‌کنند، تاخته است.

طبق این گزارش، کتاب «رئیس جمهور ما» نوشته فیلیپ راث با ترجمه افشین رضاپور به تازگی از سوی انتشارات ققنوس در شمارگان ۹۹۰ نسخه به قیمت ۱۲ هزار تومان راهی بازار کتاب شده است.

انتهای پیام/ ۱۱۴

نظر شما
پربیننده ها