برگزاری مراسم گرامی‌داشت ارتحال امام خمینی (ره) و سالگرد قیام ۱۵ خرداد در زنجان

مراسم گرامی‌داشت ارتحال امام خمینی (ره) و سالگرد قیام ۱۵ خرداد در زنجان برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۴۳۳۶
تاریخ انتشار: ۱۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۲۴ - 04June 2018

برگزاری گرامی‌داشت ارتحال امام خمینی (ره) و سالگرد قیام ۱۵ خرداد در زنجان برگزارشد.به گزارش دفاع پرس از زنجان، سرهنگ «قاسم محمدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان زنجان از برگزاری مراسم گرامی‌داشت ارتحال امام خمینی (ره) و سالگرد قیام ۱۵ خرداد در زنجان خبر داد.

وی گفت: مراسم گرامی ‌داشت سالگرد ارتحال ملکوتی امام خمینی (ره) دوشنبه 14 خرداد 97 ساعت 11 صبح همزمان با حرکت دسته عزاداری پایگاه 13 حسینیه اعظم زنجان و هیئات و مداحی حاج سید یوسف شبیری درآستان امامزاده حضرت سید ابراهیم (ع) آغاز شد که با حضور کلیه مقامات کشوری و لشکری استان  و مردم پرشور و ولایت مدار زنجان همراه بود. بعد از آن آیت اله خاتمی «نماینده محترم ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان» در خصوص زندگانی پر بار و معنوی حضرت امام خمینی (ره) و حماسه سازی ملت بیدار ایران اسلامی در قیام 15 خرداد سخنرانی کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس زنجان بیان داشت: در این مراسم «نماینده ولی فقیه در زنجان» بمناسبت 19 رمضان و ضربت خوردن امیرالمونین حضرت علی (ع) و لیالی قدر گفت و ادامه داد که شب های قدر فرصتی ارزشمند برای مومنان است تا زنگار دل را با مناجات به درگاه پروردگار، بزدایند. هنگامه ای که مسلمانان با تلاوت قرآن و ذکر دعا، به راز و نیاز با خالق خویش می پردازند تا به آرامش و سعادت حقیقی دست یابند.

خاتمه پیام/

نظر شما
پربیننده ها