کشته شدن دو عامل انتحاری داعش در عراق

دو عامل انتحاری داعش در شهر البغدادی عراق به هلاکت رسیدند.
کد خبر: ۲۹۵۲۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۱ - 11June 2018

کشته شدن دو عامل انتحاری داعش در عراقبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از خبرگزاری آناتولی، یک منبع نظامی عراقی اعلام کرد: یگان ارتش عراق و مبارزان سنی نزدیک به دولت این کشور روز دوشنبه به سوی دو عامل انتحاری داعش که به شهر البغدادی نفوذ کرده بودند تیراندازی کردند که بر اثر انفجار کمربند انفجاریشان کشته شدند.

ولید دولیمی، سروان ارتش عراق در استان الانبار اعلام کرد: یک یگان ارتش عراق و مبازران سنی نزدیک به دولت، پس از محاصره کردن دو عامل انتحاری عضو داعش که به شهر البغدادی در فاصله ۹۰ کیلومتری غرب الرمادی نفوذ کرده بودند، به سوی آن‌ها تیراندازی کرده و پس از این اقدام این دو عامل انتحاری، کمربند انفجاری خود را منفجر کردند.

وی با بیان این که این دو نفر از طریق صحرا به داخل شهر البغدادی نفوذ کرده و در داخل یک خانه مخفی شده بودند، گفت: یگان ارتش و مبارزان، با محاصره خانه به طرف آن‌ها تیراندازی کردند به طوری که این اقدام موجب شد تا این دو عامل انتحاری کمربند انفجاری خود را منفجر کنند.

گروه (تکفیری صهیونیستی) داعش معمولا به شهر البغدادی حمله می‌کند به طوری که بر اثر حمله آن‌ها، شماری غیرنظامی و نیرو‌های امنیتی تاکنون در این شهر کشته شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار