ناصر ابوشریف:

باید قدرت لازم را در برابر طرح‌های صهیونیست‌ها داشته باشیم

نماینده جنبش جهاد اسلامی گفت: ما باید قدرت لازم را در برابر طرح‌های صهیونیست‌ها داشته باشیم؛ هیچ طرحی پیروز نخواهد شد جز طرح بندگان خوب خداوند.
کد خبر: ۲۹۵۴۰۱
تاریخ انتشار: ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۱:۵۷ - 12June 2018

باید قدرت لازم را در برابر طرح‌های صهیونیست‌ها داشته باشیمبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس، ناصر ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران بعداز ظهر امروز در نشست «قدس انتفاضه مقاومت حق بازگشت» اظهار داشت: من هم با این نظر موافقم که اقدام اخیر آقای ترامپ در انتقال سفارت آمریکا به قدس شریف یک قمار بود و این نشانه ای روند سقوطی آن ها است.

وی گفت: بیشتر موسسات مالی جهان در اختیار یهودیان قراردارد و بالاترین و بهترین پست ها را در آمریکا و روسیه یهودیان در اختیار دارند. رئیس جمهور آمریکا به نوعی بازیچه صهیونیست ها است و این اوج طرح صهیونیست است که رئیس جمهور بزرگترین کشور جهان به چنین وضعیتی افتاده است.

ابوشریف افزود: مساله فلسطین، موضوع زمین یا آزادی نیست بلکه دو طرح تمدنی است که در برابر یکدیگر قرار گرفته‌اند، طرح اسلامی فلسطین و طرح صهیونیستی طرف مقابل.

نماینده جنبش جهاد اسلامی در ایران ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، این انقلاب به عنوان سمبل تمدنی مقاومت شکل گرفت و زمین لرزه بزرگی بود و تهدید جدی و بزرگی برای طرح صهیونیستی به حساب آمد.

وی تصریح کرد: ما در مرحله جدیدی به سر می بریم، تمایزی بین کشورهای اسلامی ایجاد شده که من این شرایط را ترجیح میدهم و بهتر است مشخص باشد که چه کسانی با طرح غربی ها مانوس هستند همچون محمد بن سلمان و محمد بن زاید و چه کسانی طرفدار طرح اسلامی هستند، این مقدمه ای است برای پیروزی و من نسبت به این موضوع خوش بین هستم.

ابوشریف گفت: به نظرم این مرحله که در آن هستیم مرحله حساسی است، ما باید بدانیم که در حال حاضر چگونه باید مقاومت کنیم و کاری نباید انجام داد جز متحد شدن در برابر کفار و جبهه استکبار، دشمنان همیشه بیدار هستند و علیه ما کار می کنند.
نماینده جنبش حماس در تهران اظهار کرد: در قرآن گفته شده که چه بسیار گروه های کوچک و کمی بودند که بر گروه های بزرگ و مجهز پیروز شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: ما باید قدرت لازم را در برابر طرح های صهیونیست ها داشته باشیم؛ هیچ طرحی پیروز نخواهد شد جز طرح بندگان خوب خداوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها