امیر سرتیپ خلبان نصیرزاده:

نیروی هوایی آمادگی آموزش خلبانان دیگر کشورهای منطقه را دارد

معاون هماهنگ کننده ی نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه هیچ گونه کمبودی در امر آموزش خلبان در داخل کشور نداریم گفت: تمام زیر ساخت ها ی لازم برای ارائه آموزش خلبانی به دیگر کشورهای منطقه در نیروی هوایی وجود دارد.
کد خبر: ۲۹۵۶
تاریخ انتشار: ۱۸ شهريور ۱۳۹۲ - ۱۳:۵۰ - 09September 2013

نیروی هوایی آمادگی آموزش خلبانان دیگر کشورهای منطقه را دارد

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس، امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده معاون هماهنگ کننده ی نیروی هوایی ارتش  در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به روند رو به رشد خودکفایی در این نیرو گفت: آموزش، محوری و اصولی ترین مبحث هر سازمان است که در نیروی تخصصی و تجهیزات محوری مانند نیروی هوایی ارتش از جایگاه بسیار بالایی نیز برخوردار است.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش امکانات و تجهیزات پیچیده ای در اختیار دارد و نیروی انسانی که با این گونه تجهیزات کار می کند، باید نیرویی ماهر، متعهد و با دانش و آگاهی بالایی باشد.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با تاکید بر اینکه بعد از انقلاب اسلامی،  تمامی مراحل آموزش خلبانی در داخل کشور انجام می شود ادامه داد: دانشکده ی خلبانی نهاجا کاملا نهادینه شده و زیرساخت های لازم برای آموزش خلبانی دیگر کشورهای منطقه در نیروی هوایی وجود دارد ولی  تصمیم برای پذیرش و یا عدم پذیرش  خلبانان دیگر کشورها به عهده ی ستاد های بالاتر است. 

وی خاطر نشان کرد: هر روز با توجه به نیازی که احساس می شود تلاش داشته ایم وضعیت آموزه هایمان را غنی تر کنیم و با استفاده ازتجربه های دیگر کشورها بیشتر به سمت استاندارد بین المللی در این زمینه حرکت کنیم.

نظر شما
پربیننده ها