هشدارهای پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص مراقبت از کودکان

مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص مراقبت از کودکان هشدار داد.
کد خبر: ۲۹۶۰۰۴
تاریخ انتشار: ۲۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۳ - 18June 2018

هشدارهای پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص مراقبت از کودکانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، مرکز اطلاع‌رسانی پلیس پیشگیری پایتخت در خصوص مراقبت از کودکان هشدار داد و اعلام کرد: با توجه به شروع فصل تابستان و تعطیلی مدارس و نیز حضور بیشتر کودکان در اماکن عمومی، بهتر است والدین در فعالیت‌های اجتماعی، فرزندان خود را در اجتماع همراهی کنند تا ضمن ارائه آموزش‎های لازم به کودکان، مهارت‎های خود مراقبتی را فرا بگیرند.

این مرکز از والدین می‌خواهد از فرستادن فرزندان خود برای خرید مایحتاج روزانه به صورت تنها، خودداری و سعی کنند فرزندشان را همراه خودشان برای خرید به مراکز تجاری ببرند تا علاوه بر آموختن آداب خرید، مهارت‌های لازم را فرا گیرند و قدرت نه گفتن و اعتماد به نفس آنان تقویت گردد. همچنین از رها کردن آنان در مراکز خرید، محیط‌های ساختمانی و داخل خودرو، دوری کنند.

همچنین در طول روز، زمانی را برای بازی کردن و تفریح کودکان اختصاص بدهند و همراه کودکانشان در محیط‌های ساختمانی و یا مراکز تفریحی بازی کنند.

ضمنا چنانچه هنگام مراجعه به مراکز تجاری، نوزاد خود را در کالسکه قرار می‌دهند آن را در معابر رها نکند و زمان مشاهده ویترین‌های مغازه و یا صحبت کردن با سایر افراد و متصدیان مغازه، نهایت مواظبت را داشته باشند و از آنان غافل نشوند به خصوص زمانی که فرزندشان به طلا و جواهر آراسته می‌باشد. زیرا سارقان طلاجات کودکان در کمین هستند.

این مرکز در پایان به شهروندان تاکید می کند: نقاط خصوصی بدن کودکانشان را به آن‌ها آموزش دهند و تأکید کنند کسی حق لمس و نوازش آن را ندارد.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها