پیکر حجت‌الاسلام حسینی تشییع شد

پیکر «حجت‌الاسلام حسینی» استاد اخلاق از مقابل مسجد فائق با حضور انبوه علاقه‌مندان آن مرحوم تشییع شد.
کد خبر: ۲۹۶۵۶۹
تاریخ انتشار: ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۱ - 22June 2018

پیکر حجت‌الاسلام حسینی از مقابل مسجد فائق تشییع شدبه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، پیکر حجت‌الاسلام «سید علی‌اکبر موسوی حسینی» استاد اخلاق از مقابل مسجد «فائق» واقع در حوالی خیابان ۱۷ شهریور با حضور انبوه دوست‌دارانش به سمت شهرری و حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تشییع شد.

در این مراسم چهره‌هایی چون غلامعلی حداد عادل، حجج اسلام سیدمجتبی و سید‌میثم خامنه‌ای، حجت‌الاسلام طائب، سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی جمهوری اسلامی و بسیاری از چهره‌های فرهنگی و حوزوی حضور داشتند.

پیکر حجت‌الاسلام حسینی جهت خاکسپاری در حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) به شهرری منتقل شد.

بنا بر این گزارش، حجت‌الاسلام حسینی متولد ۱۳۱۸ تهران و دانش‌اموخته حوزه‌های علمیه تهران و قم بود. وی در دهه‌‌های ۶۰ و ۷۰ با برنامه تلویزیونی اخلاق در خانواده میهمان خانواده‌های مردم بود و محبوبیت خاصی در بین مردم داشت.

نمایندگی مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در دوره‌های چهارم و پنجم، مدیریت کل آموزش و پرورش استان تهران، ریاست کمیسیون آموزش و پرورش مجلس، عضویت در شورای عالی انقلاب فرهنگی و تدریس در حوزه و دانشگاه بخشی از فعالیت‌های حجت‌الاسلام حسینی در سال‌های حیات پربرکتش بود.

تألیف مجموعه پنج جلدی سلام بر خورشید ویژه داستان درخشان زندگانی خاتم پیامبران (ص) و تألیف کتب دینی سطوح ابتدایی و راهنمایی مدارس از جمله آثار وی بود.

انتهای پیام/ 131

نظر شما
پربیننده ها