رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه خبر داد؛

اخذ تعهد کتبی از 115 شهروند بدحجاب

رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه با اشاره به اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی در شهر کرمانشاه، از اخذ تعهد کتبی از 115 شهروند بدحجاب خبر داد.
کد خبر: ۲۹۶۷۳۹
تاریخ انتشار: ۰۲ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۹ - 23June 2018

اخذ تعهد کتبی از 115 شهروند بدحجاببه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، سرهنگ «محمد رستمی» رئیس پلیس امنیت عمومی استان کرمانشاه اظهار داشت: با آغاز فصل گرما و با همکاری بخش ها و معاونت های مختلف پلیس، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی با بکار گیری 15 تیم عملیاتی شامل 110 نفر از ماموران پلیس آقا و خانم اجرا شد.

وی ادامه داد: این طرح در نقاط حساس، شلوغ و بوستان ها و پارک هاي تاقبستان، کوهستان و پارک شرقي و غربي و خيابانهاي پرتردد از جمله نوبهار، ميدان 17شهريور، ميدان مرکزي، گلايول و ... اجرا شد.

 رستمی توقیف 31 دستگاه خودرو متخلف را از جمله نتایج اجرای این طرح عنوان کرد و گفت: این خودروها به علت تخلفاتی از جمله آلودگي صوتي، ویراژ دادن های خطرناک، حيوان گرداني، بد پوششي و کشف حجاب، مزاحمت نواميس و... متوقف و به پارکینگ منتقل شدند.

رئیس پلیس امنیت عمومی استان همچنین از دستگیری 31 نفر در این طرح خبر داد و گفت: برای هشت نفر آن ها پرونده تشکیل و به مرجع قضائی معرفی شدند.
 
وی همچنین از اخذ تعهد کتبی از 115 شهروند به علت پوشش نامناسب خبر داد و گفت: 70 نفر این افراد را بانوان و 45 نفر را نیز آقایان تشکیل می دهند.
 
رستمی اظهار کرد: در راستای اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی و اخلاقی به 380 خانم و 298 آقا جهت اصلاح نوع پوشش خود تذکر لسانی داده شد.
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها