دانش آموز کرمانی جوایز قرانی خود را برای مبارزه با داعش فرستاد/ هدیه سردار «حاج قاسم سلیمانی»

در نامه «حاج قاسم سلیمانی» به دانش آموز «زهرا آقا ملایی» آمده است: نامه توام با محبت و ایثارت دریافت شد، دستان کوچک و توانمندت را می بوسم و انگشتری را به یادگاری برای دختر فداکارم می‌فرستم.
کد خبر: ۲۹۷۲۷۹
تاریخ انتشار: ۰۶ تير ۱۳۹۷ - ۱۸:۵۲ - 27June 2018

به گزارش دفاع پرس از کرمان، «زهرا آقاملایی» دانش آموز کلاس دوم ابتدایی از دبستان ریحانه، اربعین سال 1396 طی نامه ای به سردار «حاج قاسم سلیمانی» جوایز نقدی و غیرنقدی خود را که در مسابقات قرآنی دریافت کرده بود به همراه یک نامه به ایشان اهدا کرد.

 سردار «حاج قاسم سیلمانی» نیز در 13 خرداد سال 1397 نامه زهرا آقاملایی را به همراه هدیه ای متبرکه پاسخ داد.

نامه زهرا آقا ملایی به حاج قاسم سلیمانی///در حال ویرایش

پدر «زهرا آقاملایی» در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس گفت: دخترم تنفر عجیبی از تروریست های داعشی دارد و می گفت:«می‌خواهم یک کاری برای جبهه مقاومت انجام دهم» و با پیشنهاد خودش این جوایز و نامه را به سردار سلیمانی ارسال کرد و امروز با ما تماس گرفتند ما اصلاً فکر نمی کردیم که سردار «حاج قاسم سلیمانی» با این همه مشغله کاری جواب نامه زهرای ما را بفرستند  و دعا می‌کنیم خداوند ایشان را حفظ کند.

در ادامه نامه «زهرا آقاملایی» را مرور می کنیم.

نامه زهرا آقا ملایی به حاج قاسم سلیمانی///در حال ویرایش

به نام خدای مجاهدان

محضر سردار رشید اسلام حاج قاسم سلیمانی سلام با تسلیت اربعین حسینی من در نهج البلاغه ی امام علی(ع) خوانده ام که: «جهاد دری است از درهای بهشت که خداوند به روی دوستان خالص خود می گشاید.»

شما ویارانتان دوستان خاص خداوند هستید ومن نیز در سنگر مدرسه مشغول درس خواندن هستم و به لطف خدا در سال گذشته موفقیت‌هایی را داشته ام و جوایزی را گرفته‌ام، همه ی جوایز را برای شما که دوست خدا هستید می فرستم که در راه دفاع از حرم اهل بیت (ع) خرج کنید. دوستدار ودعاگویی شما و یارانتان هستم و به دعایتان محتاجم.

خداوند حافظتان

فاطمه زهرا آقا ملایی

کلاس دوم ابتدایی

نامه زهرا آقا ملایی به حاج قاسم سلیمانی///در حال ویرایش

 

نامه زهرا آقا ملایی به حاج قاسم سلیمانی///در حال ویرایش

پاسخ نامه سردار حاج قاسم سلیمانی به زهرا آقاملایی

بسمه تعالی

دختر گلم زهرا خانم عزیز سلام

نامه توام با محبت و ایثارت دریافت شد دستان کوچک و توانمندت را می بوسم و انگشتری را به یادگاری برای دختر فداکارم می‌فرستم انشاالله بزرگ که شدی در نماز و دعا،همه برادران و پدران فداکارت را فراموش نکنید.

سلیمانی 97/3/13

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها