اعلام آمادگی چین برای بهره مندی از دانش و تجربه پلیس ایران

رئیس دانشگاه پلیس ملی چین با اشاره به توانمندی‌های جمهوری اسلامی ایران در تربیت پلیس توانمند، گفت: آمادگی داریم از تجربیات و دانش پلیس ایران بهره ببریم.
کد خبر: ۲۹۸۲۵۱
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۵ - 04July 2018

اعلام آمادگی چین برای بهره مندی از دانش و تجربه پلیس ایرانبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، کمیسر «چائو شیقوان» رئیس دانشگاه پلیس ملی چین در دیدار و گفت‌وگو با سردار «لطفعلی بختیاری» فرمانده دانشگاه علوم انتظامی امین ضمن ابراز خرسندی از دعوت پلیس ایران، اظهار داشت: در تلاش هستیم همکاری‌های میان پلیس چین و ایران را توسعه دهیم؛ چرا که معتقدیم پلیس جمهوری اسلامی ایران دارای ظرفیت‌های قابل توجهی است.

وی با اشاره به بازدید از دانشگاه علوم انتظامی امین عنوان کرد: در این بازدید با روسا، مدیران، اساتید و دانشجویان دانشگاه علوم انتظامی امین به گفت‌وگو داشتم و متوجه شدم که پلیس ایران در زمینه تربیت افسران و دانشجویان پلیس بسیار علمی، با برنامه‌ریزی و دقیق عمل می‌کند.

رئیس دانشگاه پلیس ملی چین ادامه داد: دانشجویان این دانشگاه را بسیار پویا، شاداب و توانمند دیدم و فکر می‌کنم در سایه این آموزش‌ها پلیس ایران توانسته به موفقیت‌های بسیاری دست پیدا کند.

این مقام مسوول با اشاره به امنیت مطلوب در کشور ایران، خاطرنشان کرد: قطعا این امنیت نتیجه تلاش و برنامه‌ریزی پلیس ایران است و مایل هستیم همکاری‌های خود را با این پلیس توسعه دهیم.

وی ادامه داد: پلیس باید در همه زمینه‌ها به روز باشد و خوشبختانه این مهم را در پلیس ایران مشاهده کردم.

کمیسر «چائو شیقوان» عنوان کرد: ارتقاء توانمندی‌های علمی، مهارتی و نظامی میان افسران و درجه داران بسیار حائز اهمیت است و باید بگویم پلیس ایران از توانمندی‌های دانشی و مهارتی فوق العاده بالایی برخوردار است.

رئیس دانشگاه پلیس ملی چین تأکید کرد: آمادگی داریم از تجربیات و دانش پلیس ایران بهره ببریم و همچنین دانش خود را نیز به پلیس ایران منتقل کنیم.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار