دعوت از کارشناسان مرکز تشخیص هویت برای تدریس در دانشگاه پلیس چین

رییس دانشگاه پلیس ملی چین در بازدید از مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا خواستار بهره‌مندی از ظرفیت کارشناسان این مرکز برای تدریس در دانشگاه امنیت عمومی این کشور شد.
کد خبر: ۲۹۸۷۴۴
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۷ - 08July 2018

دعوت از کارشناسان مرکز تشخیص هویت برای تدریس در دانشگاه پلیس چینبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، رییس دانشگاه پلیس ملی چین به اتفاق هیئت همراه از مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا بازدید کرد.

در این دیدار ابتدا طی نشستی سرهنگ «صادق فیض‌ثانی» جانشین مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی ناجا به اهم فعالیت‌های این مرکز و همچنین وظایف سایر ادارات و آزمایشگاه‌ها پرداخت و اظهار داشت: خوشبختانه در این خصوص با کشور چین تعاملاتی داشته‌ایم که امیدواریم در آینده هم ادامه داشته باشد.

وی به تلاش پلیس در مبارزه با جرایم و برخورد قاطع با مجرمان تاکید کرد و افزود: این مهم در تقویت همکاری و تعاملات پلیسی ایران و چین موثر خواهد بود.

در ادامه کمیسر یکم دکتر «کائو شیقوان» رییس دانشگاه پلیس ملی چین ضمن ابراز خرسندی از این دیدار گفت: آشنایی، تبادل نظر و استفاده از تجارب دو طرفه و همکاری‌هایی که در آینده می‌توانیم داشته باشیم از اهداف مهم این بازدید‌هاست.

وی ضمن ابراز امیدواری بر افزایش همکاری بین دانشگاه امنیت عمومی و مرکز تشخیص هویت تاکید کرد و افزود: تکنولوژی و فرهنگ حد و مرزی ندارند. در حال حاضر در دوره‌ای از تکنولوژی الکترونیک هستیم که باید برای ارتقاء آن همه تلاش خود را به کار گیریم.

کمیسر یکم دکتر «کائو شیقوان» با بیان اینکه مبارزه با موادمخدر، تروریسم و همچنین مبارزه با فعالیت‌های سازمان یافته از اهداف مهم پلیس کشور چین و ایران می‌باشد، تصریح کرد: ما باید در زمان بحران همکاری کنیم که به محض وقوع، آن را به موقع برطرف کنیم.

این مقام مسئول فعالیت‌های این مرکز را در تشخیص جرم و مجرمان بسیار موثر و تاثیرگذار دانست و گفت: مرکز تشخیص هویت فعالیت‌های چشمگیری در زمینه حوادث و اتفاقات مختلف در داخل و خارج از کشور داشته است.

کمیسر یکم دکتر «کائو شیقوان» اظهار داشت: شما در هر استان و شهر یک نماینده تشخیص هویت دارید که این بسیار سازنده است به طوری که همه این فعالیت‌ها تجربیات مفیدی را در پیشبرد اهداف‌تان در بر خواهد داشت.

وی با اشاره به بالا بودن سطح دانش و توانمندی کارکنان مرکز تشخیص هویت پلیس آگاهی گفت: ما مایل به دعوت کارشناسان و استادان این مرکز جهت تدریس این دروس در دانشگاه امنیت عمومی چین می‌باشیم.

رییس دانشگاه پلیس ملی چین در پایان گفت: دانشگاه امنیت عمومی هر سال نشستی را تحت عنوان تکنولوژی جنایی برگزار می‌کند که از روسا و مدیران این مرکز دعوت می‌کنیم ضمن بازدید از دانشگاه در این گردهمایی شرکت کنند.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار