برگزاری یادواره شهدای ترور در دالاهو

صبح امروز و با حضور آحاد مردم و مسئولان یادواره شهدای ترور در دالاهو برگزار شد.
کد خبر: ۲۹۹۲۲۴
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۷ - 11July 2018
یادواره شهدای ترور در دالاهوبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، امروز به مناسبت سالروز حمله تروریستی شهرستان دالاهو در سال ۹۵ یادواره‌ای با حضور مسئولان، خانواده شهدا و مردم شهرستان در مسجد المهدی دالاهو برگزار شد.
 
حشمت الله فلاحت پیشه رییس کمسیون امنیت ملی و سیاست خارجی گفت: در حال حاضر نیاز کشور به حضور هوشیارانه مرزنشینان غيور بسیار بیشتر از قبل شده است تا از نفوذ دشمن جلوگیری کنند.
 
 فلاحت پیشه افزود: دشمنان این مرز و بوم باید بدانند ما سربازانمان بر سر مرز‌ها سینه سپر کرده و با کمترین امکانات از کشور دفاع می‌کنند.
 
وي اضافه کرد: اگر چه آمریکا بدعهدی کرد و تعهداتش در برجام را زیر پا گذاشت و در حال حاضر قرار است تحریم‌ها دوباره از سوی این دشمن همیشگی ما اعمال شود اما با این وجود مردم ما با وحدت همیشگی و روحيه جهادي تحریم ها را از پشت سر می گذرانیم.

«محمد طه مهری» امام جمعه اسلام آباد غرب نیز در ادامه این مراسم با ادای احترام به مقام شامخ شهدای انقلاب و شهدای ترور گفت: یکی از وظایف بسیار مهم نسل امروز و مسئولین نظام این است که یاد شهدا را زنده نگه دارند و با الهام گرفتن از وصیت نامه آن‌ها خط این شهدا را ادامه دهند.

وی ادامه داد: دشمن در طول ۴۰ سال همه راه‌ها را امتحان کرد و با راه انداختن فتنه در بین مردم و دولت می‌خواهند اتحاد بین مردم را تخریب کند، اما مردم ما در سراسر ایران می‌توانند اتحاد و همدلی را از این استان الگو بگیرند و برای زیستن تمام مذاهب با عقاید مختلف در کنار هم کریمانه با هم زندگی کنند. 
 
انتهای پیام/
نظر شما
پربیننده ها