برگزاری مسابقه تک‌خوانی و جمع خوانی صلوات خاصه امام رضا (ع) در حرم رضوی

همزمان با ایام دهه کرامت مسابقه تک‌خوانی و جمع خوانی صلوات خاصه امام رضا (ع) در حرم مطهر رضوی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۹۹۷۲۸
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۷ - 15July 2018

برگزاری مسابقه تک‌خوانی و جمع خوانی صلوات خاصه امام رضا(ع) در حرم رضویبه گزارش دفاع پرس از مشهد، مسابقه خوانش صلوات خاصه امام رضا (ع) با هدف ایجاد شور و نشاط معنوی در جامعه، اشاعه فرهنگ رضوی، دفاع از مقام ولایت و امامت و تقویت روحیه مذهبی در بین جوانان و نوجوانان در حرم مطهر امام رضا (ع) طراحی شده است.

این مسابقه در راستای گسترش فرهنگ رضوی طراحی و در سه گروه جمعی، استودیویی و فردی و در 2 سطح کودک و نوجوان و بزرگسال با عنوان خوانش صلوات خاصه امام رضا (ع) با همکاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در دهه کرامت برگزار می‌شود.

زیبایی آوا، هماهنگی و هم خوانی صداها در اجرا، تک‌خوانی مناسب، مدیریت صداها، نحوه چیدمان گروه سرود، طراحی لباس اعضا و ابتکار و خلاقیت خاص در زمینه نورپردازی از جمله شرایط برتر شناخته شدن آثار در این مسابقه است.

مهلت ارائه آثار تا پایان دهه کرامت سال جاری است و شرکت کنندگان در همه گروه‌های سنی و به صورت فردی و جمعی مجاز به ارائه آثار هستند. همچنین هر گروه یا فرد تنها مجاز است 2 اثر را به دبیرخانه ارسال نماید. حداكثر زمان اجرا 10 دقيقه و نفرات گروه حداقل 7 و حداكثر پانزده نفر است.

اهدای لوح سپاس و کمک هزینه سفر به کربلای معلی به ارزش 15 میلیون ریال به نفرات اول تا سوم و اهدای لوح سپاس و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس به ارزش 5 میلیون ریال به نفرات چهارم و پنجم از جمله جوایز در نظر گرفته برای برندگان این مسابقه است.

معرفی آثار برگزیده آبان ماه و اهدای جوایز در آذرماه سال جاری صورت خواهد گرفت، لذا علاقمندان می‌توانند آثار خود را تا پایان دهه کرامت به دبیرخانه جشنواره مسابقه خوانش صلوات خاصه به نشانی حرم مطهر رضوی- صحن جامع رضوی - اداره تولیدات فرهنگی - بخش مسابقات ارسال کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها