ادیبی در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد:

پیش‌بینی بازدید یک میلیون نفری دانش‌آموزان از یادمان‌های راهیان نور

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور با اشاره به برگزای مراسم دعای عرفه در یادمان‌های جنوب و غرب کشور از شروع اعزام اردوهای دانش‌آموزی راهیان نور به مناطق عملیاتی از 12 مهر‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۳۰۰۶۲
تاریخ انتشار: ۰۸ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۷ - 30September 2014

پیش‌بینی بازدید یک میلیون نفری دانش‌آموزان از یادمان‌های راهیان نور

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سرهنگ نادر ادیبی دبیر ستاد مرکزی راهیان نور کشور گفت: همزمان با برگزاری دعای عرفه، کاروانهای دانشآموزی برای دیدار از یادمانهای غرب کشور به این مناطق اعزام خواهند شد.

وی افزود: این کاروانها بعد از 12 مهر ماه با برگزاری مراسم دعای عرفه در یادمانهای پادگان ابوذر، قصر شیرین، امامزاده احمدبن اسحاق در سر پل ذهاب، یادمان سومار، قرارگاه امیرالمومنین(ع) در ایلام و نیز در یادمانهای  قلاویزان، شرهانی، هویزه و شلمچه در جنوب آماده اعزام و بازدید از مناطق عملیاتی دفاع مقدس در غرب کشور خواهند شد.

ادیبی با بیان اینکه ستاد مرکزی راهیان نور امکانات اولیه برای میزبانی از کاروانهای دانشآموزی را تدارک دیده است، تصریح کرد: با توافقاتی که بین ستاد مرکزی راهیان نور و سازمان بسیج مستضعفین با وزارت آموزش و پروش برقرار شده است، پس از برگزاری مراسم دعای عرفه یعنی از 15 مهر ماه، شاهد اعزام این کاروانها خواهیم بود.

دبیر ستاد مرکزی راهیان نور در پایان با اشاره به استقبال از اردوهای راهیان نور دانشآموزی در سالهای اخیر گفت: برای امسال پیشبینی بازدید یک میلیون نفری را در نظر گرفتهایم که امیدواریم با استعانت از خدای متعال و همکاری دستگاههای ذیربط شاهد تحقق این رقم باشیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار