رحیمی‌زاده در گفت‌وگو با دفاع پرس مطرح کرد:

تکرار تجربه‌های موفق راهیان‌نور شمالغرب در راهیان نور جنوب و غرب

مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور از آمادگی معاونت‌های این ستاد در فراهم‌سازی زمینه حضور اردوهای راهیان نور در مناطق عملیاتی جنوب و غرب خبر داد.
کد خبر: ۳۰۳۳۴
تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۲۱ - 04October 2014

تکرار تجربه‌های موفق راهیان‌نور شمالغرب در راهیان نور جنوب و غرب

به گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، احمد رحیمیزاده مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور گفت: همزمان با آمادگی ستاد مرکزی راهیان نور برای پذیرایی از زائران سرزمین نور در مناطق و یادمانهای جنوب و غرب، تمامی معاونتهای ستادی و بازرسی ستاد مرکزی راهیان نور به همراه دبیر این ستاد برای سرکشی و آمادهسازی امکانات در این مناطق حضور دارند.

رحیمیزاده افزود: امروز از ساعت 14 الی 17 در یادمانهای پادگان ابوذر، قصر شیرین، امامزاده احمدبن اسحاق در سر پل ذهاب، یادمان سومار، قرارگاه امیرالمومنین(ع) در ایلام و نیز در یادمانهای  قلاویزان، شرهانی، هویزه و شلمچه در جنوب، دعای عرفه با حضور زائران این مناطق برگزار می شود.

مسئول روابط عمومی ستاد مرکزی راهیان نور با اظهار اینکه تجربههای موفق این ستاد در برپایی اردوهای راهیان نور شمالغرب به کمک این ستاد آمده است، تصریح کرد: با جریانسازی مطلوبی که در پاسداشت خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران در مناطق عملیاتی شمالغرب انجام شد امسال در برگزاری اردوهای راهیان نور در یادمانهای شمالغرب طرحهای مهمی مانند مصباح و هادیان نور به انجام رسید.

امسال نیز در ایام برگزاری و بازدید اردوهای دانشآموزی و مردمی در یادمانهای جنوب و غرب کشور این طرحها را خواهیم داشت ضمن اینکه با اخباری که به دست آمده است شاهد هستیم که حتی بعد از پایان اردوهای راهیان نور در شمالغرب طرحهایی مانند هادیان نور که بخشی از سرکشی و مساعدت ستاد مرکزی راهیان نور به خانوادههای معظم شهدا و ایثارگران بوده است؛ از سوی مسئولین استانی پیگیری میشود.

رحیمیزاده ادامه داد: به همین منظور در چند روز آینده در استانهای کرمانشاه و ایلام نیز طرح هادیان نور را با کمک و مساعدت ادارات کل بنیاد شهید و امور ایثارگران و نیز بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس برقرار خواهیم کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها