تقدیر سردار «کارگر» از شهردار اهواز

لوح سپاس رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به پاس تقدیر از زحمات و همکاری همه جانبه شهردار ارزشی کلانشهر اهواز توسط مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان تقدیم وی شد.
کد خبر: ۳۰۲۱۷۵
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۸ - 31July 2018

تقدیم لوح سپاس سردار کارگر به شهردار کلانشهر اهواز توسط مدیر کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستانبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اهواز، لوح سپاس سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به پاس تقدیر از زحمات و همکاری همه جانبه سردار «منصور کتانباف» شهردار ارزشی کلانشهر اهواز توسط مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان تقدیم وی شد.

سردار «محمد علی پور» در این جلسه که به منظور بررسی نقش و جایگاه شهر اهواز در دفاع مقدس برگزار شده بود، اظهار داشت: شهر اهواز نقش بی بدیل و ممتازی در فرماندهی و پشتیبانی هشت سال دفاع مقدس ایفا کرد اما تنها به چند سر فصل آن پرداخته شده است.

وی بر ضرورت توجه به مبلمان دفاع مقدس شهر اهواز تاکید کرد و گفت: هر کس با هر موضوع و نگرشی وارد شهر اهواز می شود باید با یک نگاه متوجه شود که این شهر پایتخت هشت سال دفاع مقدس بوده است و ما باید با فرهنگ سازی و انجام کارهای فرهنگی و هنری در سطح شهر بتوانیم ضمن ایجاد فضای گردشگری جنگ، فرهنگ غنی و ناب دفاع مقدس را به معرض نمایش گذاشته و به نسل امروز و فردا منتقل کنیم.

سردار علی پور همچنین به مشارکت شهرداری اهواز در ساخت باغ موزه ملی دفاع مقدس در اهواز اشاره کرد و افزود: شهردار اهواز خود از فرماندهان دوران دفاع مقدس بوده است و نیازی به توصیه از طرف ما نیست و قطعا دغدغه های ایشان و همتی که وی و مجموعه شهرداری در باب ساخت موزه دفاع مقدس دارند ما را در ساخت هر چه بهتر این پروژه یاری خواهد کرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خوزستان در پایان لوح تقدیر سردار سرتیپ بسیجی بهمن کارگر، رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مبنی بر حمایت و همکاری شهردار اهواز در حوزه های دفاع مقدس را قرائت و تقدیم سردار «منصور کتانباف» شهردار اهواز کرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها