سردار نوریان در جمع اصحاب رسانه:

رسانه‌ها «همیار پلیس» هستند

معاون اجتماعی نیروی انتظامی گفت: تولید امنیت پایدار و مطلوب در کشور نیازمند همکاری همه دستگاه‌ها و نهادهاست و در این راستا رسانه‌ها می‌توانند «همیار پلیس» باشند.
کد خبر: ۳۰۲۸۴۱
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۳ - 06August 2018

رسانه‌ها «همیار پلیس» هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار «احمد نوریان» معاون اجتماعی نیروی انتظامی در آیین تکریم خبرنگاران که در آستانه روز خبرنگار در ستاد فرماندهی ناجا برگزار شد، با بیان اینکه امروز عصرِ اطلاعات و توسعه ارتباطات است، اظهار داشت: امروزه زندگی انسان‌ها بدون رسانه‌ها غیر قابل تصور است.

وی ادامه داد: دولت‌ها و نهادها برای مدیریت و اداره بهینه سازمان‌های خود راهی جز اقناع افکار عمومی ندارند و رسانه‌ها می‌توانند در این راستا نقش تاثیرگذاری داشته باشند.

سردار نوریان با بیان اینکه همراه‌سازی مجموعه و مردم با برنامه‌ها کاری ظریف است، عنوان کرد: رسانه‌ها با ساز و کار می‌توانند بیشترین‌ کمک به سازمان‌ها داشته باشند.

معاون اجتماعی ناجا خاطرنشان کرد: نگاه هوشمندانه به تغییرات جامعه در دهه اخیر و در عصر ارتباطات الزامات جدیدی را برای مدیریت به وجود آورده است. نیروی انتظامی به عنوان مظهر امنیت، وظیفه خطیری برعهده دارد؛ تامین امنیت اخلاقی، جانی، مالی و روانی مردم با نیروی انتظامی است.

معاون اجتماعی ناجا با بیان اینکه ناجا به دنبال برقراری امنیت مردم‌پایه است، گفت: امنیت یک پدیده اجتماعی است که آحاد جامعه در به شکل‌گیری آن نقش و سهم دارند. نیروی انتظامی علاوه بر اینکه این موضوع را خود دنبال می‌کند، از دیگر سازمان نیز مطالبه می‌کند و اگر سازمان‌ها و نهادهای مسئول همکاری خوبی داشته باشند، شاهد امنیت پایدار و مطلوب در کشور خواهیم بود.

سردار نوریان با بیان اینکه برقراری امنیت در مرزها و جلوگیری از توطئه‌ها و برنامه‌هایی که امنیت ملی را خدشه‌دار می‌کند، بر عهده نیروی انتظامی است، گفت: اقدامات پلیس در بحث برقراری امنیت باید به اطلاع مردم رسانده شود و بضاعت ما در پلیس برای این امر نیز کم است؛ لذا رسانه‌ها در این رابطه می‌توانند همیار پلیس باشند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها