فراخوان مشارکت لوازم‌التحریر فروشان برای فروش نوشت‌افزار ایرانی

لوازم‌التحریر فروشان سراسر کشور برای فروش نوشت‌افزار ایرانی فراخوان مشارکت داده‌اند.
کد خبر: ۳۰۳۰۹۶
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۲۶ - 07August 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، دبیرخانه فروش نوشت‌افزار ایرانی از نوشت‌افزارفروشان متعهد سراسر کشور جهت مشارکت در توزیع و فروش نوشت‌افزار ایرانی اسلامی دعوت به همکاری می‌کند.

با توجه به سابقه برگزاری 5 ساله نمایشگاه ایران نوشت در تهران و برخی از مراکز استان‌ها، دبیرخانه ایران نوشت با حمایت معنوی نهادها و سازمانهای مرتبط، برگزاری نمایشگاه‌ها و مراکز فروش لوازم‌التحریر ایرانی اسلامی را در بیش از پانصد شهر کشور در شهریورماه آینده در دستور کار قرار داده است. محصولات عرضه شده در این مراکز تولید داخل هستند و کاراکترهای بومی در طراحی و تولید آنان مد نظر قرار داده شده است.

این مراکز فروش از امتیاز پخش زنده تلویزیونی شبکه کودک، شبکه 2 و سیمای استان‌ها بهره‌مند خواهند بود و همچنین تیزرها و زیرنویس‌های تبلیغاتی در شبکه‌های سیما پخش خواهد شد.

علاقمندان به مشارکت در نمایشگاه‌های سراسر کشور می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت‌نام از طریق سامانه پیامکی 500024000، شماره تماس 02175038777، وب سایت www.irannevesht97.com و یا آی‌دی irannevesht97@ در پیام‌رسان‌های سروش و بله اطلاعات تکمیلی را دریافت کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها