در نهمین همایش هیات‌های برگزیده کشور صورت می‌گیرد؛

تشریح برنامه‌های جبهه فرهنگی در اربعین حسینی و تحلیل وضعیت کشور در 40 سالگی انقلاب

نهمین همایش هیات‌های محوری و برگزیده کشور با شرح برنامه‌های جبهه فرهنگی در اربعین حسینی و تحلیل وضعیت اجتماعی سیاسی کشور در 40 سالگی انقلاب در قم برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۳۰۴۱۰۶
تاریخ انتشار: ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۸ - 14August 2018

تشریح برنامه‌های جبهه فرهنگی در اربعین حسینی و تحلیل وضعیت کشور در 40 سالگی انقلاببه گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع‌پرس، نهمین همایش هیات‌های محوری و برگزیده کشور در روز‌های پنج‌شنبه و جمعه (25 و 26) مرداد در مجتمع یاوران مهدی (عج) در قم برگزار می‌شود.

این همایش که با حضور رابطان شهرستانی موسسه «جامعه ایمانی مشعر»، مدیران و نمایندگان هیات‌های برگزیده سراسر کشور برگزار می‌شود، با سخنرانی شخصیت‌های مطرح فرهنگی آغاز می‌شود و سپس با تشکیل کمیسیون‌های تخصصی و میزگرد به کار خود ادامه خواهد داد.

ارائه تجربه مانا، نمایشگاه تخصصی هیات، تجلیل از خانواده شهید محمدحسین حدادیان شهید مدافع امنیت، اهدا بسته‌های فرهنگی و شعرخوانی از دیگر برنامه‌های این همایش خواهد بود.

طبق این گزارش، حسن رحیم‌پور ازغدی، سیدیاسر جبرائیلی، حاج حسین یکتا، سید احمد عبودتیان و حجت‌الاسلام جوشقانیان و حمیدرضا مهدوی ارفع از جمله سخنرانان این همایش هستند و «تبیین گفتمان مطالبه‌گری عدالت‌خواهانه»، «تبیین گفتمان خدمات اجتماعی در هیات»، «تشریح برنامه‌های جبهه فرهنگی انقلاب اسلامی در اربعین حسینی» و «تحلیل وضعیت اجتماعی سیاسی کشور در 40 سالگی انقلاب اسلامی» از جمله محور‌های این همایش می‌باشد.

انتهای پیام/ ۱۲۱

نظر شما
پربیننده ها