تشریح برنامه های سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در استان بوشهر

رییس هیئت آزادگان بوشهر برنامه های سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در استان بوشهر را تشریح کرد.
کد خبر: ۳۰۴۳۷۴
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۳:۴۳ - 15August 2018

تشریح برنامه های سالروز ورد آزادگان بوشهراحمد دهباشی رییس هیئت آزادگان بوشهر در گفتگو با خبرنگار دفاع پرس با عرض تبریک به مناسبت سالروز ورود آزادگان سرافراز به میهن در سال 1369 برنامه های این مناسبت  را تشریح کرد.

رییس هیئت آزادگان بوشهر با بیان اینکه آزادگان دین را سرلوحه عملکردهای خود قرار داده بودند، گفت: ما باید از معدن اسارت طلا ایمان را استخراج کنیم و تجربیات لازم را دریافت کنیم.

وی  با اشاره به اینکه حدود 430 آزاده در استان بوشهر وجود دارد، اظهار داشت: هیئت آزادگان استان بوشهر از تیر ماه سال 1394 به صورت مردمی و خود جوش فعالیت های خود را آغاز کرده است.

مسئول هیئت آزادگان استان بوشهر از برگزاری همایش آزادگان با عنوان «ما ایستاده ایم» خبر داد و اظهار داشت: این همایش در روز پنجشنبه ۲۵مردادماه ساعت 9 صبح در در سالن دانشگاه علوم پزشکی برگزار خواهد شد.

دهباشی با بیان اینکه از آغاز هفته، آزادگان استان بوشهر در مساجد و ادرات جهت روایتگری سال های سخت اسارت اعزام شده اند، افزود: تعدادی از آزادگان سرافراز به مناسبت سالروز ورود به میهن در رسانه های جمعی به بازگو کردن خاطرات سال های در بند اسارت رژیم بعثی می پردازند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها