امیر نعمتی:

تلاش ابرقدرت‌­‌ها در راستای گرفتن روح امیدواری از جامعه ایرانی است

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: ابرقدرت‌‌ها­ تلاش می‌کنند که روح امیدواری را از جامعه ایرانی بگیرند که در صورت تحقق این موضوع دیگر دفاعی نیز در برابر تجاوز دشمنان صورت نخواهد گرفت.
کد خبر: ۳۰۵۷۲۸
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۳:۰۴ - 25August 2018

سخنرانی جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش/// ضرورت امید بخشی کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتشبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، آیین افتتاحیه شانزدهمین همایش تجلیل از کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی به میزبانی قرارگاه منطقه­‌ای شمال‌شرق نزاجا با حضور امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نزاجا، حجت‌الاسلام «شعبانعلی صالحی‌نسب» رئیس عقیدتی سیاسی نزاجا، امیر سرتیپ دوم «علی سامانی» معاون نیروی انسانی نیروی نزاجا و امیر سرتیپ دوم ستاد «رضا آذریان» ارشد نظامی آجا در شمال‌شرق و فرمانده قرارگاه منطقه‌ای شمال شرق نزاجا امروز در مجتمع رفاهی ثامن ­الائمه (ع) مشهد برگزار شد.

نعمتی در این مراسم اظهار داشت: سازمان نیروهای مسلح در کشورهای مختلف یکی از قدیمی‌­ترین سازمان­‌هایی است که برای دفاع از تمامیت ارضی کشورها در زمان بروز خطر تشکیل شده است.

وی افزود: سازمان نیروهای مسلح و همه سازمان­‌های زیرمجموعه آن باید از نیروی انسانی برخوردار باشند تا مشخصه‌های آن سازمان را دارا باشند.

نعمتی ادامه داد: در نیروهای مسلح کشورمان با توجه به مأموریت‌های محوله، کارکنان باید تقریباً تمام شاخصه‌های سایر سازمان­‌ها و همچنین شاخصه­‌های منحصر به فرد خودشان را داشته باشند. علت اینکه کارکنان نیروهای مسلح باید دارای شاخصه‌های منحصر به فرد باشند، این است که در هنگام خطر بتوانند حافظ مردم و کشورمان باشند.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش خاطرنشان کرد: مؤمن و متعهد بودن، ولایت­مداری، داشتن بصیرت، مثبت نگری و بلندنگری از جمله ویژگی­‌های منحصر به فردی است که کارکنان نیروهای مسلح باید به آن متخلق باشند.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به نقش تأثیرگذار همسران کارکنان نیروهای مسلح ادامه داد: همسران کارکنان نیروهای مسلح نیز باید دارای شاخصه‌هایی باشند تا بتوانند در لحظات سخت با پشتیبانی و حمایت از همسران شاغل خود در نیروهای مسلح، آنها با آرامش خاطر و اطمینان قلبی مأموریت خود را به نحو احسن به انجام برسانند.

این مسئول تأکید کرد: کارکنان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی با توجه به مأمویت‌هایی که عهده‌­دار هستند بهترین همسران را دارند. اگر امروز جمعی از کارکنان نیروی زمینی ارتش به عنوان کارکنان ممتاز این نیرو انتخاب شده‌­اند نتیجه سال­ها تلاش آنها و پشتیبانی فداکارانه همسرانشان است.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش ابراز داشت: علی‌رغم همه تلاش­‌های دشمن برای اینکه روح امید را در ملت ما از بین ببرند؛ اما شما کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش باید روح امید را در یگان و خانواده خود زنده نگه دارید و با حاکمیت امید در جامعه، بتوان در برابر هجمه دشمنان مقاومت و ایستادگی کرد و از این گذرگاه نیز عبور کنیم.

نعمتی خاطر‌نشان کرد: ابرقدرت‌‌ها­ تلاش می‌کنند که روح امیدواری را از جامعه ایرانی بگیرند که در این صورت دیگر دفاعی نیز در برابر تجاوز دشمنان صورت نخواهد گرفت.

این مسئول متذکر شد: ما از لحاظ تجهیزات و متخصصان نظامی خودکفا بوده و نیازی به واردات نداریم و نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران 28 طرح لبیک یا امام خامنه‌ای را در حال اجرا دارد که بیش از دو سوم آن‌ها با محوریت تقویت نیروی انسانی بوده است.

وی در پایان گفت: راهی را که انتخاب کرده‌­ایم راه درستی است. اگر در سایه وحدت، در برابر مشکلات و سختی­‌ها بایستیم نصرت الهی نیز به یاری ما خواهد آمد و این مرحله را نیز پشت سر خواهیم گذاشت.

در این همایش هفت روزه از 272 نفر از کارکنان ممتاز نیروی زمینی محوری ارتش جمهوری اسلامی ایران که 20 نفر از آن‌ها از کارکنان قرارگاه منطقه‌ای شمال‌شرق نزاجا هستند، تقدیر خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار