در پیامی؛

نیروی انتظامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، با صدور پیامی آغاز هفته دولت را تبریک گفت.
کد خبر: ۳۰۵۷۷۴
تاریخ انتشار: ۰۳ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۴:۴۳ - 25August 2018

نیروی انتظامی آغاز هفته دولت را تبریک گفتبه گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در پیامی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای والامقام هشتم شهریور 1360 که با خدمت خالصانه و صادقانه خود موجب اقتدار و عزت ماندگار کشور شدند؛ فرا رسیدن هفته دولت را تبریک گفت.

در این پیام آمده است:‌

هفته دولت نه تنها تداعی‌کننده یاد و خاطره فراموش‌نشدنی دو مجاهد و مبارز ولایتمدار، شهیدان رجایی و باهنر می‌باشد، بلکه تجلیل از یک تفکر انقلابی است که در ذیل آن، خادمین صادق ملت، در راه خدمت به مردم بصیر و انقلابی کشور عزیزمان ایران اسلامی، سر از پا نشناخته، تمام هستی خویش را در طبق اخلاص و فداکاری قرار داده و در مسیر تحقق اسلام ناب محمدی صلی الله علیه و آله و سلم ایفا نقش می‌نمایند.

شهیدان رجایی و باهنر؛ با وفاداری بر اصول و ارزش‌های انقلاب اسلامی و تشکیل دولت مکتبی، در دوران کوتاه اما پربرکت عمر خود، تلاش نمودند تا در جهت رفع محرومیت، تبعیض و بی‌عدالتی گام‌های بلندی بردارند اما با خیانت و جنایت منافقان تروریست تحت حمایت استکبار جهانی، در آتش کینه و دشمنی، پروانه‌وار سوختند.

این پیام، دوره طلایی و کوتاه‌مدت دولت شهید رجایی را منشوری جاودانه و الهام‌بخش برای تمامی دولت‌های جمهوری اسلامی ایران در بستر تاریخ قلمداد نموده و تصریح کرده است: عملکرد این دو شهید بزرگوار با ویژگی‌های شاخصی چون ولایتمداری، ساده‌زیستی، استعمارستیزی، پایداری بر اصول و ارزش‌ها، مدیریت انقلابی و... به عنوان معیاری برای سنجش یک دولت انقلابی محسوب می‌شوند.

شهیدان رجایی و باهنر از فرصت خدمتگزاری به مردم به شایستگی بهره بردند، باشد که همه خدمتگزاران و دلسوزان نظام و انقلاب اسلامی ایران به تاسی از این دو اسوه ایمان، شهادت و خدمت خالصانه، با الهام از رهنمودهای حکیمانه رهبر فرزانه انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای (مدظله العالی) و پشتوانه عظیم مردمی با عزمی راسخ برای اعتلای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، رفاه و سربلندی مردم شریف ایران در شرایط حساس کنونی تلاش کنند.

نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره این شهیدان گرانقدر و تمامی گلگون‌کفنان مظلوم ترور، با تبریک هفته دولت به تمامی دولتمردان خدوم و با تاکید بر تقویت و تکریم فرهنگ متعالی خدمت، اعلام می‌دارد: چون گذشته در راستای همکاری با دولت محترم برای خدمت روزافزون به مردم و توسعه نظم، امنیت و آرامش، مقابله با هرگونه ناامنی به ویژه در حوزه اقتصادی، تحقق عدالت، ترویج معنویت و اخلاق اسلامی در جامعه انجام وظیفه خواهد نمود.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها