مدیران استانی راهی مناطق زلزله‌زده «تازه‌آباد» شدند/ اعزام ۱۲ تیم ارزیاب هلال احمر به مناطق زلزله‌زده

جلسه مدیریت بحران به ریاست استاندار کرمانشاه در استانداری تشکیل شد و پس از این جلسه معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و تعدادی از مدیران ستادی استانداری برای بررسی، رصد و مدیریت اوضاع، راهی مناطق زلزله‌زده شدند.
کد خبر: ۳۰۵۸۳۷
تاریخ انتشار: ۰۴ شهريور ۱۳۹۷ - ۰۹:۳۳ - 26August 2018

مدیران استانی راهی مناطق زلزله‌زده «تازه‌آباد» شدند/ اعزام ۱۲ تیم ارزیاب هلال احمر به مناطق زلزله‌زدهبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، در پی وقوع زمین لرزه ۵.۹ ریشتری در حوالی «تازه آباد» استان کرمانشاه، جلسه مدیریت بحران به ریاست «هوسنگ بازوند» استاندار کرمانشاه در استانداری تشکیل شد و پس از این جلسه «مهرداد سالاری» معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و تعدادی از مدیران ستادی استانداری برای بررسی، رصد و مدیریت اوضاع، راهی مناطق زلزله‌زده شدند.

بر اثر وقوع زمین لرزه، برق برخی مناطق قطع شد که درحال حاضر برق «سرپل‌ذهاب» کاملا وصل است و برق اکثر مناطق زلزله‌زده «ثلاث باباجانی» نیز وصل شده است، اما هنوز حدود ۱۰ روستا قطع برق دارند که تا ساعاتی دیگر برق این مناطق نیز وصل خواهد شد.

همچنین، تمامی محور‌های مواصلاتی مناطق زلزله زده باز است و هیچ جاده‌ای بسته نیست و ۱۲ تیم ارزیاب هلال احمر نیز به منطقه اعزام شده‌اند.

بر اساس گزارش‌ها، کدورت آب در شهرستان‌های «ثلاث باباجانی»، «جوانرود»، «سرپل‌ذهاب» و «دالاهو» بالا رفته و کمیته ستاد بحران جهت بررسی و پیگیری حل مشکل در محل شرکت آب و فاضلاب شهری استان تشکیل شده است.

خاطرنشان می‌شود، ساعت ۲:۴۳ دقیقه بامداد امروز (یکشنبه) زلزله‌ای با قدرت ۵.۹ ریشتر در عمق ۸ کیلومتری زمین، منطقه «تازه آباد» در کرمانشاه را لرزاند که بر اثر این زمین لرزه تاکنون ۲۴۱ نفر مصدوم شدند و ۲ نفر نیز جان خود را از دست داده‌اند.
انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها