امیر نعمتی:

اجرای فرامین فرماندهی کل قوا در نزاجا شکوفایی این نیرو را به همراه خواهد داشت

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: فرامین رهبر معظم انقلاب بر گرفته از آیات الهی و روایات حضرات معصومین (ع) است؛ لذا فرمانده نیروی زمینی ارتش و هیات رییسه معتقد هستند اگر ما بتوانیم 10 تا 15 درصد از فرامین فرماندهی معظم کل قوا را در میدان عمل اجرائی کنیم عملکرد ما هر روز بهتر از روز گذشته و هر سال بهتر از سال گذشته خواهد بود.
کد خبر: ۳۰۶۳۶۹
تاریخ انتشار: ۰۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۱ - 28August 2018

سخنان جانشین فرمانده نزاجا///اجرای فرامین فرماندهی کل قوا در نزاجا، شکوفایی این نیرو را به همراه خواهد داشتبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از مشهد، امیر سرتیپ «نوذر نعمتی» جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی امروز  در آیین اختتامیه شانزدهمین همایش تجلیل از کارکنان ممتاز نزاجا که در سالن صبا مشهد برگزار شد، با گرامیداشت عید غدیر اظهار داشت: اگر در دنیا عزت و عظمتی داریم به دلیل پیروی از صاحب غدیر است و افتخار می­ کنیم که در این مسیر حرکت می‌کنیم.

وی در ادامه با اشاره به آیه «اطیعوالله و اطیعوالرسول و اولی الامر منکم» افزود: مفتخر هستیم که سلسله مراتب ما منتصب به نایب امام زمان (عج) است و از آن جهت که از رده فرماندهی نیرو به بالا، منتصب به فرماندهی کل قوا است فرامین ایشان را اطاعت می­ کنیم.

نعمتی خاطرنشان کرد: فرامین رهبر معظم انقلاب بر گرفته از آیات الهی و روایات حضرات معصومین (ع) است؛ لذا فرمانده نیروی زمینی ارتش و هیات رییسه معتقد هستند اگر ما بتوانیم 10 تا 15 درصد از فرامین فرماندهی معظم کل قوا را در میدان عمل اجرائی کنیم عملکرد ما هر روز بهتر از روز گذشته و هر سال بهتر از سال گذشته خواهد بود.

جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به حکم انتصاب فرماندهی این نیرو تصریح کرد: مقام معظم رهبری در حکم انتصاب امیر «حیدری»، اهتمام وی را در حوزه تحرک، کارآمدی و پاسخ به نیازهای عملیاتی مورد تأکید قرار دادند. لذا نیروی زمینی ارتش علاوه بر اجرای مأموریت‌های ذاتی، برای انجام اقداماتی در این سه محور، طرح ­هایی را پیش ­بینی کرده است.

وی ابراز داشت: در همین راستا، طرح بیست و هشت گانه «لبیک یا خامنه ­ای» در نیروی زمینی طراحی و در حال اجرا است. در این 28 طرح، 25 طرح به مهمترین مقوله، که کارآمدی نیروی انسانی است اختصاص دارد. در رابطه با تحرک و پاسخ به نیازهای عملیاتی نیز سه طرح پیش‌بینی شده است.

نعمتی در پایان گفت: اعتقاد ما بر این است که کارکنان نیروی زمینی ارتش می­ توانند منویات فرمانده معظم کل قوا را به بهترین نحو اجرا کنند. لازمه تحقق این مهم، ایجاد شرایط و آمادگی­ های لازم در نیروهای تحت امر یگان­ های تابعه نزاجا است.

در پایان این مراسم از کارکنان ممتاز نیروی زمینی ارتش تجلیل شد.

 انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار