همزمان با هفته دفاع مقدس صورت می‌گیرد؛

برگزاری نمایشگاه «از کربلا تا شام» در کرمانشاه

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه از برپایی نمایشگاه «از کربلا تا شام» از ۳۱ شهریور تا ۳۰ مهرماه در محل پارک «شاهد» این شهر خبر داد.
کد خبر: ۳۰۷۲۳۷
تاریخ انتشار: ۱۲ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۹ - 03September 2018

نمایشگاه «از کربلا تا شام» در کرمانشاهبه گزاش خبرنگار دفاع پرس از کرمانشاه، «مهدی عبدالمالکی» رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه، امروز (دوشنبه) در نشست شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان کرمانشاه، از برگزاری نمایشگاه «از کربلا تا شام» کرمانشاه خبر داد و اظ‌هار داشت: به مناسبت هفته دفاع مقدس و همزمان با ماه محرم، این نمایشگاه با به تصویر کشیدن ۲ واقعه عاشورا و دفاع مقدس، از ۳۱ شهریورماه تا ۳۰ مهرماه در محل پارک «شاهد» کرمانشاه برپا خواهد شد.

وی گفت: این نمایشگاه با هدف کم کردن فاصله بین نسل امروز و نسل اول انقلاب برگزار می‌شود؛ چرا که اگر این فاصله بیشتر شود می‌تواند خطر بیگانیگی بین این ۲ نسل را به وجود آورد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه افزود: فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص) استان کرمانشاه از روز اول، این حرکت را حمایت و همچنین دانشگاه آزاد اسلامی نیز بخش عظیمی از هزینه‌ها آن را تأمین کرد.

وی با بیان این‌که مدت چهار روز است که کار نمایشگاه را آغاز کردیم، گفت: این نمایشگاه بر اساس امکانات پارک شاهد طراحی شده است که با کمترین آسیب به محوطه پارک بتوانیم آن‌چه را که بر روی کاغذ است عملیاتی کنیم.

عبدالمالکی یادآور شد: اصلی‌ترین رویکرد این نمایشگاه برقراری ارتباط با عموم مردم و نسل جوان است که به این منظور با آموزش و پرورش تعاملی صورت گرفته است که دانش آموزان بتوانند در بازدید از این نمایشگاه بهره کافی را ببرند.

وی خاطرنشان کرد: بحث دفاع مقدس یکی از محور‌های اساسی این نمایشگاه است که فضاسازی‌های لازم در این خصوص انجام خواهد شد.

رییس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمانشاه در پایان خواستار حمایت همه دستگاه‌ها از این نمایشگاه شد و گفت: اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس استان، قرارگاه ارتش و اداره‌کل بنیاد شهید استان باید در کیفی شدن این نمایشگاه ما را یاری کنند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار