فرمانده انتظامی قم:

عقلانیت و شجاعت توام با نشاط و پویایی مرام نیروی انتظامی است

فرمانده انتظامی استان قم گفت: تمامی خدمتگزاران در نیروی انتظامی سرشار از نشاط و پویایی بوده و با عقلانیت و شجاعت به دنبال مقابله با ظلم و نا امنی و گسترش عدالت و آسایش در جامعه هستند.
کد خبر: ۳۰۷۵۴
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۳ - 11October 2014

عقلانیت و شجاعت توام با نشاط و پویایی مرام نیروی انتظامی است

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از قم، سردار «کاظم مجتبایی» در سخنرانی پیش از خطبههای نماز جمعه روز گذشته شهر قم گفت: امروز نیروی انتظامی با دنباله روی و تبعیت از امیرالمومنین حضرت علی(ع) با شجاعت، استقامت، ایمان و اخلاص، به دنبال برپایی عدالت و امنیت در جامعه است.

وی با یادآوری اینکه یکی از شعارهای کلیدی نیروی انتظامی، تلاش جهادی است، ابراز داشت: تمامی خدمتگزاران در این عرصه سرشار از نشاط و پویایی بوده و با عقلانیت و شجاعت به دنبال مقابله با ظلم و ناامنی و گسترش عدالت و آسایش در جامعه هستند. 

فرمانده انتظامی استان قم ادامه داد: پیام غدیر خم بدون تردید، پیام مجاهدت و به کمال رساندن بشریت است و انقلاب اسلامی نیز در امتداد غدیر برای دستیابی ملت غیور کشورمان به کمال به پیروزی رسید. 

خاطرنشان میسازد جمعی از پرسنل ناجا به مناسبت هفته نیروی انتظامی، به صورت هماهنگ در نماز جمعه این هفته شرکت کردند و گروه سرود این مجموعه، سرود زیبایی را برای نمازگزاران جمعه اجرا نمودند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار