فرمانده انتظامی استان کرمان:

امنیت اجتماعی با الگوبرداری از ارزش‌های اسلامی محقق می‌شود

فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: امروز تلاش، بصیرت و هشیاری همه‌ی دستگاه‌های اجرایی در تامین امنیت و خنثی کردن توطئه‌های دشمن، از اولویت‌های کشور است.
کد خبر: ۳۰۷۵۵
تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۴ - 11October 2014

امنیت اجتماعی با الگوبرداری از ارزش‌های اسلامی محقق می‌شود

به گزارش خبرگزاری دفاع مقدس از کرمان، سردار حسین چناریان پیش از خطبههای نماز جمعه کرمان در جمع نمازگزاران، افزود: دشمن به دنبال این است که شاخصهای عزت و ارزشمندی نظام را ناکارآمد جلوه داده و مردم را ناامید و در نظم و امنیت کشور خلل ایجاد کند.

وی خاطر نشان کرد: باید توطئهها و دسیسههای دشمن را جدی بگیریم چرا که آنها به دنبال کم رنگ کردن عزت نفس مردم و خنثی کردن مقاومت مردم در برابر تحریمها و فشارها هستند.

سردار چناریان اضافه کرد: پایبندی مردم به اصالتها و معرفت آنها نسبت به دین اسلام و اهل بیت(ع) تلاشهای دشمن را ناکام گذاشته است.

وی به برخی غفلتهای صورت گرفته در جامعه و مشکلات اجتماعی اشاره کرد و گفت: در استان کرمان علیرغم همه مزایا و امتیازاتی که وجود دارد، پدیدههای نگران گننده هم وجود دارد که ترویج بی نظمی؛ خشونتگرایی و گرایش به سمت پدیدههای ناصوابی مانند مواد مخدر از آن جمله آن است که جای نگرانی دارد.

وی تصریح کرد: امنیت اجتماعی با الگوبرداری از ارزشهای اسلامی محقق میشود و تامین امنیت، شایسته جامعه اسلامی ماست که باید در کارکردهای ارزشی و دینی بیشتر متجلی گردد.

فرمانده انتظامی استان کرمان افزود: پایدار کردن امنیت در جامعه از اصولی است که باید در راستای تامین امنیت اجتماعی مد نظر قرار گیرد.

وی بر ترویج روح مشارکت و مسئولیت پذیری در جامعه تاکید و ابراز نمود: وقوع هزاران مورد تصادف؛ تخلفات، سرقت و بی انظباطی که منجر به تشکیل پرونده شده، شایسته جامعه اسلامی ما نیست.

سردار چناریان، عملکرد پلیس را به تنهایی در تامین امنیت اجتماعی کافی ندانست و گفت: امروز تلاش، بصیرت و هشیاری همهی دستگاههای اجرایی در تامین امنیت و خنثی کردن توطئههای دشمن از اولویتهای کشور است.

وی افزایش 20 درصدی کشف سرقتها را در ارتقاء امنیت اجتماعی موثر دانست و افزود: طرح پلیس افتخاری نیز در راستای گسترش امنیت راه اندازی شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار