در خرم‌آباد برگزار شد؛

اختتامیه پنجمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان امام حسین (ع)

اختتامیه پنجمین اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان و خادمان امام حسین (ع) در خرم‌آباد برگزار شد.
کد خبر: ۳۰۷۷۳۸
تاریخ انتشار: ۱۶ شهريور ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۳ - 07September 2018

اختتامیه پنجمین اجلاس بین المللی تجلیل از پیرغلامان امام حسین (ع)به گزارش خبرنگار دفاع پرس از خرم‌آباد، شامگاه پنجشنبه آیین اختتامیه شانزدهمین اجلاس بین المللی پیرغلامان و خادمان امام حسین (ع)، در محوطه باغ گلستان قلعه فلک‌الافلاک شهرستان خرم‌آباد، با حضور پیرغلامان داخلی و خارجی و جمعی از مسؤولان و مردم برگزار شد.

در این اجلاس بین‌المللی که با حضور 400 مهمان داخلی و 10 مهمان از کشورهایی مانند عراق، سوریه، تاجیکستان، نیجریه، هند و افغانستان برگزار شد، از 15 پیرغلام ایرانی و هشت پیرغلام خارجی و تعدادی از پیرغلامان عاشق اهل بیت (ع) لرستانی تجلیل به عمل آمد.

در حاشیه این اجلاس که در روزهای چهارشنبه و پنجشنبه برگزار شد، از 33 نفر از علما، ادبا، اندیشمندان، مداحان لرستانی و خانواده‌های شهدای مدافع حرم این استان، شهیدان «قدرت الله عبدیان» و «ماشاءالله شمسه» قدردانی به عمل آمد و زنده‌یاد حبیب نیکنام از مداحان لرستانی به عنوان پیرغلامِ پیرغلامان معرفی شد.

در پایان این مراسم معنوی، جهت برگزاری هفدهمین دوره اجلاس بین‌المللی تجلیل از پیرغلامان حسینی در استان یزد، پرچم این اجلاس به استاندار این استان تحویل داده شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار